بازدید سرزده سرپرست بهزیستی هرمزگان از بهزیستی بندرعباس

در راستای بررسی فرآیند خدمت‌رسانی به جامعه هدف و نیز نظارت بر طرح تکریم مراجعین ، سرپرست اداره کل بهزیستی هرمزگان به صورت سرزده در بهزیستی شهرستان بندرعباس حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ دکتر ابراهیم حسن نژاد سرپرست  اداره کل بهزیستی استان هرمزگان با هدف نظارت بر فرآیند خدمت‌رسانی به جامعه هدف تحت پوشش و بررسی نحوه پاسخگویی کارکنان به مطالبات و درخواست‌های مراجعین به صورت سرزده  از واحدها و حوزه‌های مختلف بهزیستی بندرعباس بازدید نمود .

وی ضمن دیدار و گفتگو با جمعی از کارکنان این اداره ، در جریان چالش‌ها و مشکلات پیش رو قرار گرفت و از زحمات و تلاش های آنها در راستای ارائه خدمات موثر و سازنده به  اقشار مختلف جامعه هدف تشکر و قدردانی کرد.

 سرپرست  اداره کل بهزیستی استان هرمزگان در جریان بازدید از  حوزه های  مختلف این  اداره بر ضرورت و اهمیت تکریم ارباب رجوع و  پیگیری در جهت رفع مشکلات آنان تاکید کرد.

رئیس بهزیستی  شهرستان بندرعباس نیز در جریان حضور سرپرست بهزیستی هرمزگان در این اداره به تشریح عملکرد و ارایه  گزارشی در راستای خدمات مورد ارائه به مددجویان و فعالیت‌های صورت گرفته از ابتدای سال جاری تاکنون پرداخت .

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه مرکز استان از تراکم جمعیتی بالایی برخوردار است و مطالبات و درخواست های متعددی از سوی مراجعین و جامعه هدف مطرح می‌گردد، تخصیص بودجه و اعتبار لازم در این زمینه نیازمند توجه ویژه می باشد.

 محمد جاودان ابراز امیدواری کرد: با نگاه مثبت و حمایتگر سرپرست بهزیستی هرمزگان بتوانیم در جهت خدمت رسانی هرچه مطلوب‌تر به گروه‌های مختلف هدف بیش از پیش موثر باشیم.

کد خبر 50689

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد