آگهی مزایده عمومی املاک مازاد اداره کل بهزیستی استان لرستان

اداره کل بهزیستی استان لرستان در نظر دارد در اجرای جزء (۲) بند (و) تبصره (۱۲) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ با شماره مجوز۱۰۴۹۱۸/۵۱ مورخ ۱۳/۰۷/۹۹ املاک مازاد خود را به شرح جدول پیوست و جزییات مندرج در اسناد مزایده صورت نقد بدون متصرف به فروش برساند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی لرستان، اداره کل بهزیستی استان، در نظر دارد در اجرای جزء (۲) بند (و) تبصره (۱۲) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ با  شماره مجوز۱۰۴۹۱۸/۵۱ مورخ ۱۳/۰۷/۹۹ املاک مازاد خود را به شرح جدول پیوست و جزییات مندرج در اسناد مزایده با بهره گیری از سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) بر مبنای قیمت پایه از طریق مزایده به صورت الکترونیکی و به شرح جدول زمان بندی زیر به صورت نقد بدون متصرف به فروش برساند. متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت www.Setadiran.ir و با در نظر داشتن شماره مزایده نسبت به خرید اسناد مزایده و شرکت در آن اقدام نمایند. همچنین می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به اداره امور حقوقی بهزیستی استان لرستان  واقع در خرم آباد خ انقلاب نبش خیابان بعثت، طبقه اول، واحد حقوقی مراجعه و یا با تلفن ۰۶۶۳۳۲۳۹۰۰۲ تماس حاصل فرموده و همچنین سایت اداره کل بهزیستی استان به نشانی www.Lorestan.behzisti.ir مراجعه نمایند. خاطرنشان می سازد که رعایت موارد زیر الزامی می باشد:

۱  فرآیند مزایده در سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستـــــاد) برگزار می گردد و تمامی مراحل آن شامل خرید اسناد، پرداخت تضمین شرکت در مزایده (ودیعه)، پیشنهاد قیمت، گشودن پاکت پیشنهاد قیمت، اعلام به برنده، واریز وجه مزایده و تحویل ملک در بستر سامانه ستاد خواهد بود. بدیهی است قیمت پیشنهادی تنها در صورتی معتبر و پذیرفته است که در سامانه ستاد ارسال شده باشد و چنانچه پیشنهاد دهنده تنها به نوشتن مبلغ پیشنهادی در برگه پیشنهاد قیمت پیوست مزایده بسنده نماید پیشنهاد وی پذیرفته نخواهد بود.

 زمان دریافت اسناد و مهلت تحویل پیشنهاد قیمت و نیز زمان بازگشایی پاکت ها همان است که در سامانه ستاد قید گردیده است.

۲  متقاضیان می بایست ابتدا گواهی الکترونیکی (توکن) خود را دریافت از دفاتر پیشخوان خدمات دولتی و با استفاده از شناسه کاربری و کلمه عبور دریافتی در مزایده شرکت نمایند.

۳  سپرده (ودیعه) شرکت در مزایده معادل ۵ درصد قیمت پایه مزایده است که می بایست یا از طریق الکترونیکی به حساب معرفی شده واریز ودیعه در سامانه ستاد واریز گردد و یا به صورت غیر الکترونیکی (ضمانتنامه، فیش بانکی) انجام و اصل مدرک واریز ودیعه تا پیش از پایان مهلت ارائه قیمت به بانک تحویل شود.

۴  پیشنهادات دارای سپرده کمتر از میزان مقرر، مبهم، مخدوش و مشروط، مردود خواهند بود.

۵  رعایت کلیه نکات و موارد درج شده در برگه ها و اسناد مزایده الزامی است.

۶ -  برای کلیه املاک بازدید الزامی است و در وضعیت موجود واگذار می گردند.

۷ پیشنهاد دهنده می بایست طی مهلت زمانی ۱۰ روزه واریز وجه و عقد قرارداد (از زمان اعلام برنده بودن)، درخواست خرید نقدی خود را به بهزیستی ارائه دهد. بدیهی است در این فاصله زمانی ۱۰ روزه باید مبلغ خرید ملک از سوی خریدار به حساب واریز وجه معرفی شده در سامانه ستاد واریز شده باشد. به درخواست هایی که پس از این مهلت ۱۰ روزه به بهزیستی وصول شوند ترتیب اثر داده نخواهد شد. و تضمین فرد برنده توقیف خواهد گردید.

۸ - در املاکی که فاقد سند تک برگی بوده و دارای سند انتقال اجرایی می باشند، فرآیند انتقال از بهزیستی به برنده مزایده با همان سند انتقال اجرایی صورت خواهد گرفت و کلیه امورات و هزینه های دریافت سند تک برگی و پیگیریهای مورد نیاز آن به عهده خریدار (برنده مزایده) می باشد به همین منظور خریدار می بایست پیش از اعلام قیمت پیشنهادی این مهم را در نظر داشته و تحقیقات خود را انجام دهد.

۹ - مزایده گر باید کلیه مدارک پیوست شامل برگ پیشنهاد قیمت و تعهد نامه شرکت در مزایده و نیز برگه های شرایط و نحوه شرکت در مزایده را که پیشتر از طریق سامانه ستاد دانلود کرده به دقت مطالعه نموده و با آگاهی کامل از شرایط و خواسته های بهزیستی که در آنها قید شده و همچنین پس از بازدید از ملک تک تک آنها را امضا و در پاکت دربسته قراردهد و تا پیش از پایان یافتن مهلت مزایده به واحد دبیرخانه بهزیستی استان لرستان واقع در نشانی فوق طبقه دوم تحویل نماید. بدیهی است پس از اعلام قیمت و در صورت برنده شدن هیچ اعتراضی وارد نمی باشد.  

۱۰  کلیه املاک با وضع موجود به فروش می رسند و بهزیستی استان هیچگونه تعهدی در خصوص کاربری، نوع تولید و سایر مجوزهای قانونی جهت فعالیت یا بهره برداری ندارد.

شماره تماس : ۰۶۶۳۳۲۳۹۰۰۲

 زمان انتشار مزایده در سایت از تاریخ ۲۸/۱۰/۱۴۰۰ ساعت ۱۲ تا تاریخ ۱۶/۱۱/۱۴۰۰ ساعت ۱۴

مهلت دریافت اسناد مزایده از تاریخ ۲۸/۱۰/۱۴۰۰ ساعت ۱۲ تا تاریخ ۰۵/۱۱/۱۴۰۰ ساعت ۱۸

مهلت بازدید املاک از تاریخ۳۰/۱۰/۱۴۰۰ ساعت ۸ تا تاریخ ۰۵/۱۱/۱۴۰۰ ساعت ۱۴

مهلت ارائه پیشنهاد قیمت ۲۸/۱۰/۱۴۰۰ ساعت ۸ تا تاریخ ۱۶/۱۱/۱۴۰۰ ساعت ۱۴

ردیف

مشخصات ملک

مساحت مترمربع

شهرستان

آدرس

قیمت پایه کارشناسی ریال

۱

ششدانگ پلاک ثبتی ۵۸۷ فرعی ۲۲۰۹ اصلی بخش یک خرم آباد

۱۲۲.۳۰

خرم آباد

خرم آباد کمربندی خیابان شهید کرمی نبش کوچه شهید نیازی کوچه ۲۸  

۱۵.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰

کد خبر 50685

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد