۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰

امام جمعه یزد؛

مدیران برنامه داشته باشند

مدیران باید برنامه داشته باشند و فکر کنند که امروز چه باید کنند تا برنامه ریزی بهتر شود و تا دچار روزمرگی نشوند.
مدیران برنامه داشته باشند

امام جمعه یزد؛ مدیران برنامه داشته باشند مدیران باید برنامه داشته باشند و فکر کنند که امروز چه باید کنند تا برنامه ریزی بهتر شود و تا دچار روزمرگی نشوند.

امام جمعه یزد در دیدار با سرپرست بهزیستی استان یزد اظهار داشت: تفکر و تعقل و تدین را در مجموعه کاری وارد کنید و زمنیه رشد علمی، اخلاقی و دینی را فراهم کنید تا افراد که وارد جامعه می شوند خود را باور داشته باشند.

آیت الله ناصری اظهار داشت: امروز دشمنان تدین را گرفتند تا هویت دست آنها بیافتد، تفکر را گرفتند تا بچه های ما رشد نکنند و بالا بیایند و تعقل را برداشتند چون عقل تمیز حق و باطل را می دهد و انتخاب بهتر را می دهد.

وی حذف تفکر، تعقل و تدین را  سیستم عملکردی غرب دانست و گفت: این سیستم باید عوض شود و دولت باید سبک آموزش را عوض کند و تفکر، تعقل و تدین را وارد آموزش کند.

رضا ابهت سرپرست بهزیستی استان یزد نیز با اشاره به تاسیس بهزیستی در سال 59 گفت:  از بدو تأسیس سازمان بهزیستی 52 وظیفه بر عهده ی آن گذاشته شد، که رسیدگی به امور کودکان بی سرپرست، زنان بی سرپرست و سرپرست خانوار، مسؤولیت سلامت روان جامعه، امور مربوط مهدهای کودک، سالمندان، معلولان، کودکان کار و خیابانی، زنان آسیب دیده و در معرض آسیب، کاهش طلاق،  مشاوره، اشتغال و مسکن، آموزش های پیش از ازدواج و ... بخشی از آن است.

وی با بیان اینکه  50 وظیفه و120 فرایند بر عهده بهزیستی گذاشته شده است، اظهار داشت: تلاش برای حفظ کیان خانواده‏های آسیب دیده و آسیب‏ پذیر، نگهداری و مراقبت و توان بخشی معلولان و آماده سازی آنان برای از سرگیری زندگی عادی در جامعه، توسعه پژوهش‏های کاربردی برای پیشگیری از معلولیت‏ها و آسیب‏های اجتماعی، توانمندسازی آسیب دیدگان اجتماعی، جلب مشارکت‏های مردمی به منظور بهبود کیفیت خدمات رسانی و حمایت از اقشار محروم و آسیب‏ پذیر، بهره گیری از توان و مشارکت مراکز و موسسات غیردولتی از عمده ‏ترین وظایف و مسؤولیت‏های بهزیستی است.

کد خبر 50683

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد