شهرستان اسدآباد ا برپایی میز خدمت و دیدار چهربه چهره رئیس بهزیستی با جامعه هدف در مسجد جامع شهرستان

دیدار چهره به چهره و ملاقات مردمی رئیس اداره بهزیستی شهرستان اسدآباد با حضور امام جمعه محترم دروقت نماز ظهر و عصر بین نمازگزاران و اهالی حاشیه شهر اسداباد برگزار شد. در این دیدار کارشناسان توانبخشی، مسکن، اجتماعی، مدیران مراکز با حضور در کنار رئیس بهزیستی موارد مطروحه را یادداشت و پیگیری نمودند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان اسدآباد، حسین بیاتی فر رئیس بهزیستی شهرستان جهت انجام ملاقات عمومی با هدف تقویت تعامل و ارتباط مستقیم با عموم مردم نیازمند و محروم با اطلاع قبلی ملاقات حضوری داشت.

گفتنی است؛ این ملاقات ها با هدف تقویت ارتباط بیشتر روسای ادارات با جامعه هدف و افرادی که نیازمند دریافت خدمات از سازمان می باشند صورت می گیرد

و همچنین مسئول اورژانس اجتماعی شهرستان به همراه تیم سیار در کناره برپایی این میز خدمت به اطلاع رسانی خط ۱۲۳ و توزیع بروشورهای اورژانس اجتماعی و در خصوص آسیب های اجتماعی اطلاع رسانی کردند.

حجت الاسلام حاجی آقا حسینی مجد امام جمعه محترم شهرستان درادامه نماز ظهرو عصر ضمن تقدیروتشکر از رئیس و کارکنان  بهزیستی به جهت برپایی میز خدمت به تشویق خیرین در خصوص همکاری با اداره بهزیستی شهرستان و هدایت کمکهای خود به این سازمان پرداختند.

کد خبر 50670

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد