دیدار مدیرکل بهزیستی مازندران با امام جمعه شهرستان فریدونکنار

دکتر فرزاد گوهردهی مدیرکل بهزیستی مازندران در راستای ارائه عملکرد و اقدامات انجام شده در شهرستان فریدونکنار با حجت الاسلام حسین تقی پور امام جمعه محترم این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مازندران ؛ دکتر فرزاد گوهردهی مدیرکل بهزیستی مازندران در راستای ارائه عملکرد و اقدامات انجام شده در شهرستان فریدونکنار با حجت الاسلام حسین تقی پور امام جمعه محترم این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
وی در این دیدار با اشاره به مسئله آسیب های اجتماعی ، آن را چند وجهی دانست و خواستار همکاری بیشتر دستگاه های در این حوزه گردید.
 حجت الاسلام حسین تقی پور امام جمعه شهرستان فریدونکنار نیز با تشکر و قدردانی از اقدامات بهزیستی مازندران در حوزه های مختلف به نقش این سازمان در حوزه های مختلف اشاره و بر لزوم شرکت بهزیستی در جلسات شورای فرهنگ عمومی و استفاده از راهکارهای این سازمان به عنوان یک سازمان متخصص در حوزه آسیب های اجتماعی تاکید کرد.
حجت الاسلام تقی پور همچنین بر مناسب سازی فضای اداری و شهری برای افراد دارای معلولیت تاکید کرد : مناسب سازی تنها مختص افراد دارای معلولیت نیست بلکه زنان باردار، افراد سالمند ،  کودکان و بیماران نیز در این اقدامات ذینفع هستند بنابراین همه دستگاه ها در این حوزه ورود پیدا کنند.

کد خبر 50658

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد