ملارد| انجام ۴۰۰ ملاقات در قالب طرح مهر خانواده

در راستای کاهش آسیبهای اجتماعی و با توجه به اهمیت در نظر گرفتن سلامت روان کودکان از ابتدای امسال تاکنون طرح مهر خانواده در شهرستان ملارد اجرایی شده است.  

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران،  داود خادم رئیس اداره ضمن اعلام این خبر گفت: از ابتدای سال تاکنون حدود ۴۰۰ ملاقات در قالب طرح مهرخانواده در خصوص والدین و فرزندان انجام گردیده است.  

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد ادامه داد: بر طبق روال قبل فرزندان والدینی که از یکدیگر جدا شده اند در محل کلانتری و دادگاهها با والدین خود دیدار می نمودند که با توجه به شرایط موجود در این مکانها این بازدیدها بیش از کمک به فرزندان آسیب زننده بود.  

آمنه سماوات مسئول اورژانس اجتماعی نیز ضمن تاکید بر اهمیت حفظ سلامت روان فرزندان در پروسه جدایی والدین گفت: این طرح با هدف فراهم آوردن محیطی امن ایجاد شده که کودک علاه بر قرار گرفتن در محیطی آرام با والدین خود ملاقات داشته و با توجه به حضور کارشناسان و مشاوران در صورت لزوم موارد و توصیه های لازم ارائه شود.  

مسئول اورژانس اجتماعی بهزیستی شهرستان ملارد در ادامه با بیان لزوم استفاده از کمک های روانشناختی جهت فرزندان والدینی که از یکدیگر جدا شده اند گفت: این طرح طی پیگیری های صورت گرفته و همکاری میان اداره بهزیستی و دیگر ارگانهای زیربط انجام شد و تاکنون ۴۰۰  ملاقات صورت گرفته و امیدواریم با گذشت زمان نتایج بهتری حاصل شود.

کد خبر 50648

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد