کهک: بازدید سرپرست اداره بهزیستی شهرستان کهک از کمپ درمان معتادین و جلسه با گروه های همیار

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان کهک امروز از کمپ سرای امید کهک بازدید کرد و در جلسه توجیهی راه اندازی کسب و کارهای خانگی گروه های همیار حضور یافت.

سعید زرین اقبال در بازدید از کمپ سرای امید کهک ضمن تشکر از تلاشهای مسولین و خدمتگذران مرکز تذکراتی در خصوص رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی کرونا ، رعایت بهداشت فردی و جمعی ، رعایت مسائل ایمنی خصوصا وسایل گرمایشی با توجه به فصل سرما ، رعایت دستورالعملهای ابلاغی معاونت توسعه پیشگیری و... به مدیران و مسول فنی کمپ داشت .

سرپرست بهزیستی شهرستان کهک همچنین در جلسه هماهنگی و توجیهی راه اندازی گروه های همیار و کسب و کارهای خرد و خانگی خاطرنشان کرد : امروزه کسب و کارهای خانگی و کلا  هر نوع فعالیت اقتصادی در محل سکونت شخصی که با استفاده از امکانات و وسایل منزل راه اندازی شود از مباحث حیاتی و ضروری فعالیتهای اقتصادی در برنامه های وزارت تعاون و سازمان های حمایتی است .

وی افزود :  کسب و کارهای خانگی از نظر ایجاد شغل ، نوآوری در عرضه محصول یا خدمات ، موجب تنوع و دگرگونی زیادی در اجتماع و اقتصاد هر منطقه و روستا  میشوند و با توجه به مساعدت بهزیستی در زمینه ارائه کمکهای بلاعوض و تسهیلات می توان از اینگونه مشاغل در جهت خودکفایی جامعه هدف بهره برد.

کد خبر 50639

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد