هدف غایی و نهایی سازمان بهزیستی کشور ارتقاء سطح زندگی فردی و اجتماعی جامعه هدف خود است

شورای معاونین بهزیستی استان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، شورای معاونین با حضور مدیرکل، معاونین، روسای ستادی و رئیس اداره بهزیستی شهرستان سمنان بعنوان نماینده روسای شهرستان های تابعه در شورای معاونین با دستورکار ارائه گزارش عملکرد از میزان تحقق اهداف پیش بینی شده در سال ۱۴۰۰  در سالن جلسات ستاد استان برگزار شد.

علیرضا ایزدپور در ابتدای این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های کلیه همکاران و به ویژه اعضای شورای معاونین بهزیستی استان، هدف غایی و نهایی سازمان بهزیستی کشور را ارتقاء سطح زندگی فردی و اجتماعی جامعه هدف و در نهایت ایجاد رضایتمندی بیان داشتند.

وی ضمن پیگیری مکاتبات با مدت زمان مشخص درون و برون سازمانی، خواستار توجه ویژه معاونین به جذب و تخصیص اعتبارات با عنایت به ماه های پایانی سال شده و افزودند : انتظار می رود کلیه معاونین، روسای ستادی و شهرستانی با اشرافیت کامل نسبت به حوزه خود، کلیه اطلاعات و آمار را مورد ارزیابی و رصد داشته باشند تا بتوانند در هر زمان به ارائه گزارش در این خصوص بپردازند.

مدیرکل بهزیستی استان، انجام کلیه وظایف و فعالیت ها را منوط به رعایت دستورالعمل ها و قوانین موجود دانسته و لازمه این کار را آشنایی و شناخت کامل مسئولین ستادی و شهرستانی از دستورالعمل ها و قوانین بیان داشتند.

ایزدپور در پایان سخنان خود با اشاره به پیش رو بودن ولادت دخت نبوی حضرت فاطمه(س)، روز مادر و هفته زن، این ایام را به کلیه همکاران، بانوان شاغل در بهزیستی و جامعه هدف تبریک گفته و خواستار برنامه ریزی و تدوین برنامه ها با محوریت این ایام شدند.

در ادامه جلسه معاونین به ارائه گزارش از میزان تحقق اهداف پیش بینی شده، چالش ها و مشکلات در برنامه های سال جاری پرداخته و به سوالات و نکات بیان شده توسط مدیرکل و دیگر اعضاء پاسخ دادند.

کد خبر 50634

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد