تقدیر از مادر و همسران شهید شاغل در بهزیستی استان البرز

صبح روز یکشنبه مورخ ۲۶ دی ماه دکتر «اسدالله حیدری» مدیرکل بهزیستی استان البرز در نشستی به مناسبت گرامیداشت سالروز وفات حضرت ام البنین (س) میزبان همکاران خود، خانم ها خورشید شربت دار مادر شهید و مریم فاتحی همسر شهید بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛ در این جلسه که مدیرکل بهزیستی استان از مادر و همسر شهیدان گرانقدر شاغل در بهزیستی استان با اهداء لوح سپاس و هدیه تقدیر نمود، طی سخنانی اظهار داشت: شهدا حق بزرگی بر انقلاب اسلامی و مردم ‌دارند و همچنین مادران شهید که شاهکارشان دل‌کندن از عواطف مادرانه برای پاسداری از کشور عزیزمان ایران و انقلاب اسلامی است.

وی افزود: وظیفه ما در برابر خانواده شهداء بسیار سنگین است و باید راه و هدف شهیدان توسط نسل جدید انقلاب ادامه داشته باشد.

وی در ادامه افزود : ما به نیابت از شهیدان بزرگوارتان روز ولادت حضرت فاطمه (س) و روز مادر را خدمت شما تبریک عرض مینمایم و  اگر صدها بار هم از شما عزیزان تقدیر کنیم بازهم نمیتوانیم رنجی که تحمل کرده اید را جبران کنیم.

دکتر حیدری در ادامه اظهار داشت : مقام شهادت در راه خدا مقامی دست نیافتنی مگر به واسطه خودِ شهادت است، که فقط نصیب خوبان و نظر کردگان می شود.

وی در پایان گفت : به روح پاک همه شهدا که برای همیشه سند عزت و سربلندی ایرانیان هستند درود می فرستیم و آرزو می کنیم، در تب و تاب تحولات پر پیچ و خم زندگی هیچوقت از یاد شهیدان غافل نشویم.

کد خبر 50607

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد