سرپرست بهزیستی استان تهران به پیشوا سفر کرد 

سرپرست بهزیستی استان تهران با حضور در پیشوا با رئیس و کارکنان بهزیستی این شهرستان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، سمانه زمانی در این برنامه ضمن دیدار و گفتگوی صمیمی با کارکنان  بهزیستی شهرستان پیشوا، به ارائه گزارش عملکرد مسئولان حوزه های تخصصی و مشکلات اداری مطرح شده توجه کردند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان پیشوا ضمن عرض تبریک و خوش آمد به طرح برخی از مشکلات عمده این شهرستان پرداخت و بیان داشت: کمبود نیروی انسانی متخصص و خدماتی و همچنین عدم جذب نیروی طرحی بعداز دوسال و نبود نیروی آموزش دیده، کمبود اعتبارات مددجویی حوزه توانبخشی و افزایش توانخواهان متقاضی پشت نوبت مستمری، مشکلات حوزه  اورژانس اجتماعی و کمبود کارکنان و نداشتن انگیزه لازم به دلیل نبودثبات شغلی و وجود دستورالعمل های  سخت در خصوص  فرزندخواندگی و همچنین ودیعه مسکن از بارزترین موانع خدمت رسانی در شهرستان پیشوا است.

در پایان این نشست، سرپرست بهزیستی استان تهران با طرح راهبردها و راهکارهای عملیاتی،  در خصوص رفع موانع خدمات رسانی به جامعه هدف بر بهره گیری از ظرفیت های مردمی تأکید ورزید.

 زمانی در پایان اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا اداره بهزیستی با کارکنان پویا و تلاشگر خود نقشی ماندگار در اذهان عمومی گذارد و بیشتر از گذشته گره گشای نیازمندان  و جامعه هدف باشد.

کد خبر 50606

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد