پاکدشت؛ مقصد دهمین سفر شهرستانی سرپرست بهزیستی استان تهران

سرپرست بهزیستی استان تهران برای بازدید و دیدار با همکاران پاکدشت به این شهرستان سفر کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، سمانه زمانی ضمن ابراز خوشنودی از دیدار با کارکنان خاطر نشان کرد: سازمان بهزیستی و خصوصا شهرستان ها به یقین نسبت به شرح خدماتی که ارائه میدهند امکانات کمی دارد اما به نظر من نیروی انسانی متخصص بهترین عملکرد را ارائه خواهد کرد.

زمانی در این دیدار به بررسی مسایل و مشکلات پرسنل پرداخت و عنوان کرد: در خصوص رفع مسایل و مشکلات جامعه هدف و پرسنل بهزیستی نهایت سعی خود را خواهم داشت.  

رئیس بهزیستی شهرستان پاکدشت نیز ضمن ارایه عملکرد و گزارش خدمت، اظهار داشت: بیش از شش هزار و هشتصد پرونده دراین شهرستان فعال می باشد   که به تفکیک۵۶۷۰پرونده توانبخشی،  ۱۲۰۰پرونده حوزه اجتماعی که حدود ۲۳۰۳ نفر خدمات مستمری دریافت می کنند و تحت نظارت داشتن یازده مرکز اقامتی میان مدت درمان اعتیاد، پنج مرکز شبه خانواده،  ۱۲ مرکز توانبخشی و پنج مرکز مثبت زندگی در حال ارائه خدمت به آحاد جامعه و جامعه هدف خود است.

محمود برزگر افزود: با توجه به اینکه شهرستان پاکدشت بسیار مهاجر پذیر بوده و تراکم جمعیتی بالایی داشته امیدوار هستیم نگاه ویژه از لحاظ تخصیص اعتبار و بودجه به جامعه هدف صورت گیرد.

کد خبر 50605

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد