هیچ کس جای خالی والدین را برای کودکان پر نمی‌کند

بازدید دکتر کاظمی مشاور رئیس و مدیر کل حوزه ریاست و معاون مشارکت های مردمی بهزیستی کشور و سرپرست بهزیستی لرستان از شیرخوارگاه فرشتگان در شهرستان خرم آباد.

 به گزارش روابط عمومی بهزیستی لرستان دکتر کاظمی مشاور رئیس و مدیر کل حوزه ریاست و معاون مشارکت های مردمی بهزیستی کشور و سرپرست بهزیستی لرستان از شیرخوارگاه فرشتگان در شهرستان خرم آباد بازدید کردند.

 همایون عمودی زاده سرپرست بهزیستی لرستان با بیان اینکه هیچ کس جای خالی والدین را برای کودکان پر نمی‌کند تصریح کرد، یک کودک زمانی می‌تواند فردی مفیدی برای جامعه‌ باشد که دوران کودکی و نوجوانی خود را در آغوش گرم خانواده و در کنار پدر و مادری متعهد و با اخلاق سپری کرده باشد. و مراکز نگهداری ما این خلا عاطفی را تا حد امکان برای آنها پر خواهند کرد. همایون عمودی زاده با اشاره به فعالیت مراکز شبانه روزی در برآورده کردن نیازهای روحی و عاطفی کودکان گفت: .به نظر می رسد مراکز خصوصی نگهداری کودکان بی سرپرست و بدسرپرست موفق تر عمل کرده اند. نیروی انسانی متخصص و تعداد کم آنها در هر مرکز می تواند بخشی از دلایل این موفقیت به شمار آید.

 در این بازدید مسائل و مشکلات پیش روی این مرکز مورد بررسی قرار گرفت و جهت رفع آنها دستورات و پیشنهادات لازم ارائه و  از زحمات مدیران و مددکاران این مرکز قدر دانی شد.

کد خبر 50548

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد