کانون های مساجد ظرفیت بزرگ توانمند سازی برای ارائه خدمات به جامعه هدف بهزیستی

معاون توانبخشی بهزیستی استان تهران و رئیس اداره بهزیستی شهرستان با رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد شهرستان پاکدشت دیدار کردند.

به گزارش روا بط عمومی بهزیستی استان تهران، سید احمد خادم  در این دیدار گفت: به طور قطع کانون های مساجد در حوزه های مختلف اطلاع رسانی به جامعه هدف، پیشگیری از آسیب های اجتماعی و بحث توانمند سازی از افراد دارای معلولیت می توانند بسیار تاثیرگذار باشند و  فعالیت مساجد و سازمان بهزیستی بسیار نزدیک است.

وی در ادامه خواستار همکاری و تعامل هر چه بیشتر سازمان بهزیستی شهرستان با مساجد شد و گفت: به طور قطع با توجه به گستردگی مساجد در سطح شهرستان، و استفاده  از ظرفیت بالایی در راستای همکاری و اارئه خدمات به جامعه هدف بهزیستی برخوردارند.

رئیس امور مساجد با اشاره به اینکه کانون های مساجد ظرفیت ها و پایگاه های مهم فرهنگی و هنری در استان به شمار می روند، خاطرنشان کرد: از فعالیت ها و برنامه های مشترک با کانون های مساجد در راستای کمک به جامعه هدف حمایت می شود.

در پایان جلسه، محمود برزگر  ضمن تشکر از همکاری و حمایت های مسئولین در شهرستان  اظهار کرد: اداره بهزیستی پاکدشت برای پیشبرد برنامه های سازمان همسو با سیاست های شهرستان از تمام توان و ظرفیت خود استفاده نموده ودر این مسیر از هیچ تلاشی مضایقه ننموده و کلیه خدمات را به نحو شایان اجرا می کند.

کد خبر 50494

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد