پاکدشت| برگزاری جلسه هم اندیشی مراکز توانبخشی بهزیستی شهرستان 

جلسه هم اندیشی مراکز توانبخشی شبانه روزی و روزانه بهزیستی شهرستان پاکدشت با حضور محمود برزگر رئیس بهزیستی، مسئول توانبخشی و مسئولین فنی مراکز توانبخشی در دفتر ریاست این اداره برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، محمود برزگر هدف از برگزاری این جلسه را در خصوص طرح مشکلات و ارائه راهکار و استفاده از تجارب مراکز توانبخشی عنوان نمود و افزود: تمام مجموعه همکاران ما در بهزیستی تلاششان بر اینست که حافظ منافع بخش خصوصی باشند زیرا که نگاه ما این است هر موقع کارها به مردم سپرده شده نشان دادند که بهتر از بخش دولتی آن را انجام داده اند، به همین دلیل همیشه به همکارانم تاکید میکنم نگاهها صرفا از بالا به پایین، دستوری، اخطار و تذکر نباشد و نگاهی تعاملی و سازنده باشد تا بتوانیم رضایت شما که شرکای کاری و بازوان پرتوان ما هستید را داشته باشیم.  

پاکدشت| برگزاری جلسه هم اندیشی مراکز توانبخشی بهزیستی شهرستان 

وی بیان کرد: در این نشست تمهیدات و اقداماتی جهت تزریق واکسن کرونا صورت پذیرفت تا مراکز شبانه روزی آمادگی و هماهنگی های لازم را با اداره بهزیستی شهرستان و شبکه بهداشت، داشته باشند.

گفتنی است؛ در پایان جلسه برزگر از زحمات همه مسئولین فنی تشکر و آمادگی اداره بهزیستی شهرستان پاکدشت جهت همراهی، تعدیل مشکلات توسط ایشان اعلام شد.

کد خبر 50488

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد