سرپرست بهزیستی استان تهران کسب رتبه دوم والیبال کشور را به زنان شاغل تبریک گفت

در پی کسب عنوان نائب قهرمانی رقابت های هفدهمین دوره رقابت های والیبال کارکنان زن بهزیستی کشور توسط استان تهران، سمانه زمانی پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، سرپرست بهزیستی استان تهران در این پیام تبریک، زنان قدرتمند و ورزشکار را مشعل های فروزان و نشانه های حیات جامعه قلمداد کرد.

سرپرست بهزیستی استان تهران کسب رتبه دوم والیبال کشور را به زنان شاغل تبریک گفت

متن پیام زمانی به قرار زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
قوعلی خدمتک جوارحی

دریافت خبر مسرت بخش و امیدآفرین نائل شدن زنان همکار استان تهران در مسابقات والیبال کارکنان زن بهزیستی کشور در مازندران، موجی از شعف را به ما ارزانی داشت.

بی شک وجود زنان قدرتمند و ورزشکار، مشعل های فروزان و نشانه های حیات یک جامعه پویا و استوار است که ورزش پیشران و موتور محرک این حرکت بزرگ فرهنگی و اجتماعی محسوب می شود.

پس از حدود دوسالی که به سبب همه گیری ویروس کرونا و شرایط متأثر از بحران بیماری کووید۱۹ فعالیت های ورزشی کارکنان، تعطیل گردیده بودند، شنیدن چنین خبری، انگیزه ای بی مثال در شروع حرکت دوباره ورزشی ها در این دوره است که آن را گرامی داشته و به فال نیک می گیریم.

اینجانب این عنوان نائب قهرمانی را به بازیکنان، مربیان، مدیران و دست اندرکاران ورزش بهزیستی و خانواده های گرامی این عزیزان و جامعه بزرگ بهزیستی استان تهران صمیمانه تبریک گفته و از درگاه خداوند، دوام توفیقات همگان در سایه سار نخل پرثمر ولایت را خواستارم.

سمانه زمانی گرمسیری
سرپرست بهزیستی استان تهران

کد خبر 50446

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد