آرایش حرفه‌ای بهزیستی متناسب با ظرفیت‌ها/ ذات کار بهزیستی خدمت بی‌منت و شایسته است

رئیس سازمان بهزیستی کشور در سفر به استان آذربایجان شرقی با حضور در ادارات بهزیستی شهرستان‌های سراب، بستان‌آباد و تبریز و دیدار صمیمانه با کارکنان بر لزوم ظهور و بروز نگاه کارشناسی در تصمیم‌گیری‌ها تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، «علی‌محمد قادری» رئیس سازمان بهزیستی کشور در سفر به استان آذربایجان شرقی با حضور در ادارات بهزیستی شهرستان‌های سراب، بستان‌آباد و تبریز در دیدار صمیمی و جداگانه با کارکنان به تبادل افکار پرداخت و بیان نکات دقیق کارشناسی را حاصل از درک عمیق آنان از مجموعه سازمان بهزیستی عنوان کرد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید معزز محمدعلی فیاض‌بخش و شهدای معظم بهزیستی و دیگر رفتگان به عالم باقی که در اعتلای نام سازمان و ارتقای کیفیت و بهبود خدمات بهزیستی تلاش و همت کرده‌اند، افزود: آنچه که ذات کار ما را در سازمان بهزیستی کشور تعریف می‌کند، خدمت بی‌منت و شایسته است. کار ما در سازمان سخت‌تر و خطیرتر می‌باشد و آرایش حرفه‌ای ما باید متناسب با ظرفیت‌ها و داشته‌هایمان باشد به ویژه در شرایط کنونی، احصاء سرمایه‌ها در حوزه‌های متعدد، چه در بحث دارایی‌ها و مولد کردن دارایی‌های غیرمولد و چه در راستای اصلاح و بهبود وضعیت، بسیار مهم است.

وی با حائز اهمیت دانستن تصمیمات مبتنی بر نظرات و آراء کارشناسی، بر لزوم ظهور و بروز نگاه کارشناسی در تصمیم‌گیری‌ها تاکید کرد و گفت: نقشه راه امروز بهزیستی براساس و به استناد زحمات دلسوزان گذشته و حال شکل گرفته و در پیکره سازمان پیاده‌سازی شده است.

کد خبر 50433

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =