بازدید نماینده رییس سازمان بهزیستی کشور از مناطق سیل زده هرمزگان

مدیر کل پدافند غیرعامل و مدیریت بحران سازمان بهزیستی کشورو نماینده رییس این سازمان ، از مناطق سیل زده هرمزگان بازدید کرد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در پی بارندگی های اخیر در سطح استان هرمزگان ، به منظور ارزیابی و شناسایی خسارت های وارده به مددجویان تحت پوشش ، مدیر کل پدافند غیرعامل و مدیریت بحران سازمان بهزیستی کشور در استان حضور یافت .

در همین خصوص و با توجه به بیشترین شدت بارندگی در مناطق شهرستان میناب ، محمد رضا کاظم زاده با همراهی مسئول مدیریت بحران بهزیستی هرمزگان ، اعضای تیم محب اداره کل بهزیستی استان و رئیس ، کارشناسان و مددکاران بهزیستی شهرستان میناب ضمن حضور در منزل مددجویان آسیب دیده از سیل در روستاهای این شهرستان به ارزیابی و نظارت بر وضعیت زندگی جامعه هدف و آگاهی از نیازها و نحوه چگونگی خدمات رسانی به مددجویان پرداخت و در زمینه پیگیری و انعکاس کلیه مشکلات و کمبودها به سازمان بهزیستی کشور قول مساعد داد .

گفتی است در بارندگی اخیر در استان ، خسارت هایی به منازل مددجویان در کلیه شهرستان های استان وارد شد که جبران خسارت و تامین لوازم ضروری و بسته های معیشتی این عزیزان از همان روزهای ابتدایی شروع بارندگی در دستور کار کلیه معاونت ها و حوزه های تخصصی این اداره کل بوده است .

همچنین به منظور همدلی و انجام مشاوره های روانشناختی ، تیم محب در مناطق مختلف حضور یافته و گزارشات کلی از شرایط ساکنین این مناطق مورد ارزیابی و جمع بندی قرار گرفته است .

کد خبر 50407

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد