بازدید معاون پیشگیری از معلولیت های بهزیستی کشور از مراکز غربالگری بینایی وشنوایی شهرستان بندرلنگه

در راستای اجرای غربالگری بینایی و شنوایی نوزادان وکودکان در استان ، معاون پیشگیری از معلولیت های بهزیستی کشور از فعالیت های غربالگری بینایی و شنوایی کودکان در شهرستان بندرلنگه بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان هرمزگان ؛ معاون پیشگیری از معلولیت های بهزیستی کشور به همراه پگاه رستمی کارشناس برنامه ریزی پیشگیری از تنبلی چشم سازمان بهزیستی کشور ، جهانشاهی معاون پیشگیری و امور فرهنگی بهزیستی استان هرمزگان،دکتر صابری کارشناس پیشگیری بهزیستی استان هرمزگان ، فاطمه پوریان رئیس اداره بهزیستی بندرلنگه همچنین جمعی ازکارشناسان پیشگیری استانی و شهرستانی از فعالیت های دفتر پیشگیری در زمینه غربالگری بینایی و شنوایی کودکان و نوزادان در شهرستان بندرلنگه بازدید کردند.

در این بازدید دکتر افروز صفاری فرد ضمن استماع گزارشی از عملکرد و روند ارائه خدمات ارائه شده در خصوص فعالیتهای پیشگیری از معلولیتها در شهرستان ، ارزیابی میدانی از خدمات غربالگری در مراکز بینایی سنجی و شنوایی سنجی و مثبت زندگی بعمل آورده و در جریان چالش های موجود قرار گرفتند.

دکتر صفاری فرد هدف از بازدید مراکز را شناسایی موانع و مشکلات موجود  ، ارزیابی و نظارت برحسن انجام فرایند کار در مراکز و ایجاد زمینه ارائه خدمات بهتر به جامعه هدف عنوان کرد .

کد خبر 50394

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد