موضوع فرهنگی نباید از کارهای تخصصی جدا باشد

رئیس سازمان بهزیستی کشور، با تاکید بر اهمیت مباحث فرهنگی، گفت: موضوع فرهنگی نباید از کارهای تخصصی جدا باشد، بلکه بایستی در کنار تمامی فعالیت‌های اجرایی، اهمیت به کارهای فرهنگی را هم مدنظر قرار دهیم.

به گزارش ایکنا از اردبیل، علی‌محمد قادری، رئیس سازمان بهزیستی کشور، ۲۱ دی‌ماه، در دیدار با مدیر و کارکنان بهزیستی استان اردبیل، اظهار کرد: هدف از دیدارهای صمیمانه با کارکنان ضمن آشنایی، بهره‌مندی از نوع‌آوری‌ها، ابداعات و خلاقیت‌های پرسنل در مجموعه بهزیستی به منظور خدمت به افراد تحت حمایت بوده و این نشست‌های صمیمانه در تراز کارشناسی بایستی بیشتر برقرار شود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور، با بیان اینکه امروزه بحث مناسب‌سازی در استان‌ها و برخی شهرستان‌ها با پیگیری خوب از دستگاه‌ها مطالبه شده است، گفت: تحقق این مهم باعث پای‌بندی به مطالبات افراد جمعیت هدف و رعایت قانون‌ها و الزام برای تسهیل شرایط برای آن‌ها می‌شود که این موضوع نشان می‌دهد همه کارها مبتنی بر منابع نیست و بخشی از این امور به خلاقیت و ابداعات مسئولان برمی‌گردد که با همکاری فرمانداران و بخشداران در این زمینه گام‌های موثری برداشته شود.

وی، بر ورود جدی و فعالانه مددکاران برای رفع و کاهش آسیب‌های ناشی از برخی کارخانه‌ها و مجتمع‌های صنعتی و تولیدی تاکید کرد و گفت: متاسفانه این آسیب‌ها به سبد بهزیستی سرازیر می‌شوند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور، با تاکید بر اهمیت مباحث فرهنگی، گفت: موضوع فرهنگی نباید از کارهای تخصصی جدا باشد، بلکه بایستی در کنار این فعالیت‌ها کارهای فرهنگی را هم مدنظر قرار دهیم.

وی، عدالت اجتماعی را پایه تمامی اصول و قواعد رفتاری برشمرد و گفت: نگاه ما در عصر جدید و در گام دوم انقلاب اسلامی این است که بتوانیم مبانی و آرمان‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی را سرلوحه کاری خود قرار دهیم که یکی از آن موارد بحث عدالت است که شامل عدالت اجتماعی، عدالت رفتاری و عدالت در همه سطوح، صنوف و شقوق می‌شود.

قادری، سازمان بهزیستی کشور را ملجا و پناهگاهی امن برای محرومان دانست و افزود: مجموعه بهزیستی سازمانی امددای و تخصصی و در واقع تلفیقی از نگاه‌های متفاوت است که در وجود همه همکاران نهادینه شده که به همین منظور ما وظیفه‌ داریم گفتمان‌سازی در کشور را توسعه دهیم.

کد خبر 50388

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد