بازدید  معاون راهبردی توسعه خدمات (+زندگی) از مراکز مثبت زندگی قم

«حجت الاسلام حمزه شریفی دوست»معاون راهبردی و توسعه خدمات(مثبت زندگی) بهزیستی کشور باتفاق کارشناسان استانی از مراکز مثبت زندگی استان قم بازدید کردند.

نرجس زیبائیان کارشناس مسؤل مراکز مثبت زندگی بهزیستی قم ضمن اعلام این خبر افزود : حجت الاسلام و المسلمین شریفی دوست در جهت ارزیابی خدمات مراکز مثبت زندگی و بررسی نظام ارائه خدمات مبتنی بر رویکردهای خانواده محور و محله محور در مراکز مثبت زندگی با بهره گیری از پتانسیل‏ ها و ظرفیت های موجود  اجتماعی محلی شهر مقدس قم  بازدید از مراکز مثبت زندگی و منازل مددجویان تحت پوشش را از قم شروع نموده است .

زیبائیان خاطر نشان کرد:  در جریان این بازدیدها طبق تاکیدات ریاست محترم سازمان بهزیستی کشور  بهره ‏گیری از ظرفیتهای درون سازمانی و  مشارکت بخش های غیردولتی و گروه های جهادی با هدف افزایش رضایتمندی آحاد مردم و تقویت سرمایه های اجتماعی کشور مد نظر است.
کارشناس مسؤل مراکز مثبت زندگی قم افزود : نظارت دقیق و رصد خدمات ارائه شده ، مشارکت جویی مردمی ،پایش هوشمند خدمات ، برنامه ریزی جهت مهارت افزایی کارکنان این مراکز، بررسی نظام ارجاع و پیگیری مراجعین و ارتقا خدمات مراکز از نظر کیفی و کمی و بررسی نقاط قوت و ضعف مراکز از جمله نکات مورد ارزیابی و تاکید معاون محترم راهبردی و توسعه خدمات (مثبت زندگی) بهزیستی کشور است .
لازم به ذکر است در برخی از این بازدیدها از جمله بازدید از منازل مددجویان مدیرکل و برخی مدیران و رئیس اداره فناوری اطلاعات و تحول اداری بهزیستی قم هم حضور داشتند.
در استان قم ۲۴مرکز مثبت زندگی فعالیت دارد.

کد خبر 50381

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد