سازمان بهزیستی در راه رسیدن به "قله سلامت اجتماعی" نیازمند مطالبه‌گری است

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: نیازمند مطالبه‌گری قوی برای کسب ایده‌ها، خلاقیت‌ها و ابداعات تازه برای رسیدن به عزت و رسیدن به قله سلامت اجتماعی هستیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل ،  علی محمد قادری صبح امروز در دیدار با کارکنان بهزیستی استان اردبیل اظهار داشت: نگاه مدیریتی مبتنی بر خدمت شایسته و بی‌منت به مردم براساس بضاعت آن‌ها است که به همین منظور تدوین برنامه‌های کارشناسانه و تخصصی‌محور هستیم که بتوانیم به اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.

وی ادامه داد: ۳۰ صندلی مدیریتی در بهزیستی کشور داریم که به عنوان حلقه‌های میانی ادارات و مردم هستند و در راستای تامین مسکن در طول چندین سال گذشته اقدامات قابل توجهی انجام یافته و به همین منظور به دنبال اجرای ۱۲۰ برنامه‌ برای اجرای فعالیت‌ها و برنامه‌های خود هستیم.

رئیس سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: نیازمند مطالبه‌گری قوی برای کسب ایده‌ها، خلاقیت‌ها و ابداعات تازه برای رسیدن به عزت و رسیدن به قله سلامت اجتماعی هستیم تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

قادری بیان کرد: درصدد هستیم بهترین منابع و برنامه‌ها را در سازمان بهزیستی کشور داشته باشیم و در راستای خدمت بی‌منت و در نظر گرفتن مطالبه‌گری بهترین شرایط را برای افراد زیرمجموعه فراهم کنیم که این موضوع به نوبه خود بسیار حائز اهمیت و اساسی است که نیازمند توجه ویژه در این زمینه هستیم.

وی اظهار کرد: پای‌بندی به مطالبات افراد جامعه هدف و تسهیل‌بخشی به شرایط آنان را با در نظر گرفتن خلاقیت‌ها در دستور کار قرار داده‌ایم که به همین منظور گام‌های موثری در این زمینه برداشته می‌شود و امری لازم و ضروری است تا مددکاران نسبت به رفع و کاهش آن‌ها فعالانه ورود پیدا کنند.

قادری ضمن اشاره به اهمیت مباحث فرهنگی نیز گفت: به هیچ عنوان نباید از کارهای تخصصی و فرهنگی دور بمانیم چرا که داشتن نگاه فرهنگی برای ایجاد اتصال با مددجویان امری لازم و ضروری است و در غیر این صورت در رسیدن به اهداف مورد نظر عقب خواهیم ماند و بی‌شک داشتن نگاه فرهنگی انرژی مثبت را به دنبال خواهد داشت.

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: مجموعه بهزیستی سازمانی امدادی و تخصصی است و در واقع تلفیقی از نگاههای متفاوت هست که در وجود همه همکاران نهادینه شده که به همین منظور ما وظیفه داریم گفتمان سازی بکنیم.

کد خبر 50371

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد