فراخوان اجرای طرح رصد آسیب های اجتماعی

معاونت توسعه پیشگیری اداره کل بهزیستی گیلان در نظر دارد طرح کشوری رصد آسیب های اجتماعی را در کلیه شهرستان های این استان از طریق اجرای پرسشگری برای گروه سنی ۱۵ تا ۶۰ سال اجرا نماید.

موسسات غیر دولتی داوطلب و علاقمند تحت نظارت اداره کل بهزیستی استان گیلان که دارای سابقه فعالیت موثر در زمینه های اجتماعی می باشند ، می توانند درخواست کتبی خود را تا مورخ ۲۳/۱۰/۱۴۰۰ ( با مهر موسسه و امضای رئیس هیات مدیره یا مدیر عامل)  ، تصویر برابر اصل مدرک تحصیلی آنان ،  تصویر برابر اصل اساسنامه موسسه ، آخرین آگهی تغییرات موسسه ، تصویر پروانه تاسیس و تصویر پروانه فعالیت و همراه با رزومه به معاونت توسعه پیشگیری واقع در طبقه دوم اداره کل بهزیستی تحویل نمایند.

فرآیند اجرا:

۱- موسسه موظف خواهد بود پرسشگر واجد شرایط و مورد تایید اداره بهزیستی شهرستان  را  در کلیه شهرستانها از هردوجنس ( خانم و آقا )  به واحد حراست جهت صدور کارت شناسایی معرفی نماید  .

تبصره : در شهرستانهایی که امکان تطابق جنسیتی پرسشگر با پرسش شونده وجود ندارد استفاده از پرسشگر غیر همجنس با رعایت قوانین و مقررات جاری کشور بلامانع خواهد بود.

۲- موسسه موظف خواهد بود جلسه توجیهی آموزش نحوة تکمیل پرسشنامه ها را برای پرسشگران  برگزار نماید.و اقلام بهداشتی و پرسشگری را در اختیار پرسشگران قرار دهد.

۳- پرسشگران موسسه موظف خواهد بود که بر پرسشنامه  و نحوه پرسشگری تسلط کامل داشته و ضوابط موجود در پرسشنامه را  بر اساس دستور العمل رعایت نمایند .

۴-  موسسه موظف خواهد بود  تا انتخاب حجم نمونه در شهرستانها را بر اساس جمعیت و راهنمای جمع آوری اطلاعات میدانی در راهنمای پیمایش انجام دهد.

۵- موسسه موظف خواهد بود کار پرسشگری را با توجه به شیوع ویروس کووید ۱۹ رعایت نماید.

۶- موسسه موظف خواهد بود در صورت لزوم بازنگری، اصلاح و انجام تصحیح های لازم در کار پرسشگری را بعمل آورد.

۷- موسسه موظف خواهد بود در صورت لزوم وسیله نقلیه جهت اعزام پرسشگران به مناطق میدانی را فراهم نماید.

۸- موسسه موظف خواهد بود ورود داده های پرسشنامه در اکسل را تکمیل نماید

۹- موسسه موظف خواهد بود پرسشنامه را به تعداد ۸۹۷۳ نسخه تکثیر و در اختیار پرسشگران قرار دهد.

۱۰- موسسه موظف خواهد بود حق الزحمه پرسشگری را پرداخت نماید.

۱۱- موسسه موظف خواهد بود با مسئولان اجرایی طرح و ناظرطرح هماهنگی لازم بعمل آورد.

۱۲- موسسه ، موظف به ارائه گزارش بصورت منظم  به بهزیستی شهرستان خواهد بود.

۱۳- موسسه  موظف به اجرای طرح  و گزارش آن  به اداره کل بهزیستی استان خواهد بود.

کد خبر 50367

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد