رسولی سرپرست بهزیستی: هنر روابط عمومی به موازات پیچیدگی جامعه باید تغییر کند

نشست شورای روابط عمومی های حوزه رفاه و تامین اجتماعی کردستان در سالن اجتماعات اداره کل بهزیستی استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کردستان، نشست شورای روابط عمومی های حوزه وزارت رفاه و تامین اجتماعی استان کردستان به میزبانی اداره کل بهزیستی برگزار شد.

حسین رسولی سرپرست بهزیستی کردستان ضمن تقدیر از حضور مدیران روابط عمومی در جلسه ، اقدامات روابط عمومی را موثر و مهم تلقی کرد و افزود : هم افزایی و هم فکری در روابط عمومی به ویژه در آغاز کار دولت سیزدهم بسیار مهم است و باید تلاش کنیم با عنایت به اینکه تقریبا مجموعه سازمانها و ادارات زیرمجموعه این وزارتخانه خدمات خود را به تمام جمعیت استان ارائه می نمایند ، اطلاع رسانی دقیق و کاملی را از خدمات ارائه شده داشته باشیم.

نشست شورای روابط عمومی های حوزه تعاون، کارو رفاه اجتماعی استان کردستان برگزار شد؛

رسولی اظهار کرد : امروزه جایگاه روابط عمومی ها به موازات پیچیدگی جامعه بشری بسیار متفاوت است و با دهه های قبل قابل مقایسه نیست.

رسولی گفت: روابط عمومی قلب یک سازمان برای تعامل با محیط اطراف و جامعه هدف است.

رسولی مدیریت را علم همراه با هنر توصیف کرد و افزود: روابط عمومی یکی از جاهایی است که  باید علم، هنر، هوش، ذکاوت و خلاقیت،سرعت عمل در آن حرف اول را بزند.

سرپرست اداره کل بهزیستی خاطر نشان کرد: همین که شورای روابط عمومی ها اولین و مهمترین گام را برداشته است نوید دهنده این است که به سمت مشارکت جمعی و بین بخشی می رویم و امیدوارم در عمل هم موفق شویم.

نشست شورای روابط عمومی های حوزه تعاون، کارو رفاه اجتماعی استان کردستان برگزار شد؛

فرهنگ مسعودی دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات و سازمان های زیر مجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کردستان طی سخنانی،  با اشاره به اهمیت کار در این حوزه گفت: مسئولان روابط عمومی در هر مجموعه ای به عنوان نیروهای خط مقدم تبادل اطلاعات محسوب می شوند.
وی با تاکید بر ضرورت قرار گرفتن صداقت در محور فعالیت های روابط عمومی ها ابراز داشت؛ روابط عمومی موفق علاوه بر اینکه اطلاع رسانی را در دستور کار خود قرار می دهد در زمینه اطلاع یابی نیز حرکت موثری دارد.
مسعودی افزود؛ روابط عمومی ها می توانند یک نمای واقعی از چشم انداز یک سازمان یا مجموعه باشند و باید توجه داشت که فعالیت های روابط عمومی ها بسیار سنجیده و با تدبیر انجام شود بطوریکه ضمن در نظر گرفتن سلایق و افکار مختلف، اقدامات با اهداف مجموعه و البته پیش از آن با قوانین ومقررات کشوری همخوانی داشته باشد.

در این جلسه هر یک از مدیران روابط عمومی ،اداره کل بهزیستی،بازنشستگی کشوری استان،اداره کل فنی و حرفه ای،بیمه تامین اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر،اداره امور شعب بانک توسعه تعاون،امور شعب بانک رفاه کارگران،اداره کل درمان تامین اجتماعی،صندوق کارآفرینی و امید،اداره کل تامین اجتماعی استان کردستان موضوعات مدنظر خود را بیان کردند و با توجه به طرح یکپارچه سازی اطلاع رسانی در حوزه وزارت تعاون ، آمادگی خود را برای مشارکت هرچه بیشتر در این طرح اعلام کردند.

کد خبر 50306

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد