قروه | نشست و هماهنگی کارشناس مسکن استان با مسئولین واحدها و مراکز مثبت زندگی

جلسه مسکن با حضور کارشناس مسکن معاونت مشارکت های مردمی کردستان و مسئولین واحدها و مراکز مثبت زندگی شهرستان قروه تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کردستان، در این جلسه ابتدا ملاویسی؛ ریاست اداره بهزیستی قروه ضمن خیر مقدم به مدعوین و تشکر بابت قبول زحمت جلسه،توضیحاتی را در خصوص مسکن ارائه نمود.

وی با بیان اینکه مسکن، یکی از دغدغه هایی است که اکثر مددجویان بهزیستی با آن درگیر هستند عنوان نمود که همیشه در این زمینه موضوع اعتبارات و چگونگی تقسیم آن از مسائل اصلی و حائز اهمیت بوده است.

در ادامه زارعی ؛ کارشناس مسکن معاونت مشارکت های مردمی عنوان نمود که مهمترین رکن توانمند سازی مددجویان،تأمین مسکن خانوار و پس از آن ایجاد اشتغال میباشد.

وی در ادامه افزود: شهرستان قروه در سال های پیش از ۱۳۹۹ رتبه اول تا چهارم را به خود اختصاص داده و درسال جاری نیز میزان جذب اعتبارات مسکن توسط این شهرستان قابل توجه بوده است.

زارعی در ادامه گفت: میزان سهمیه تخصیصی برای خانوارهای عادی۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون ریال،خانوارهای شهری دارای دو عضو معلول ۱/۴۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال و خانوارهای روستایی دارای دو عضو معلول ۸۵۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال می‌باشد که خوشبختانه از ابتدای سال جاری تا کنون استان کردستان موفق شده مبلغ ۸۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال را در زمینه تامین مسکن مددجویان جذب نماید.

منبع: روابط عمومی بهزیستی استان کردستان

کد خبر 50281

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد