جم|دیدار رئیس بهزیستی شهرستان جم با بخشداران ریز و انارستان

رئیس بهزیستی شهرستان جم با بخشداران بخش ریز و بخش انارستان در حوزه سند آسیب های اجتماعی این بخش و به منظورمعرفی خدمات اورژانس اجتماعی دیدار کرد

به گزارش روابط عمومی شهرستان جم موسی حمیدی صفت رئیس اداره بهزیستی این شهرستان اظهار داشت : برگزاری  برنامه متنوع پیشگیری و مداخله در آسیب های اجتماعی در سطح روستاها که جمعاً .۱۰ هزار  نفر از آن خدمات بهره مند شدند،که خدمات آموزشی و مشاوره تخصصی و بالینی و برنامه های مداخله ای اورژانس اجتماعی بهزیستی از جمله مهم ترین آن ها است .
رئیس اداره بهزیستی شهرستان جم درادامه افزود : کارگاه های تخصصی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی شامل آموزش های پیش از ازدواج ، کاهش اعتیاد و مهارت های فرزندپروری توسط بهزیستی در روستاها اجرا شده است .
وی در ادامه بیان داشت: ۶۰برنامه آموزشی ، فرهنگی ، ورزشی و اجتماعی توسط بهزیستی جم در روستاها ویژه کودکان کار و خیابان و کودکان بازمانده از تحصیل ، اقشار آسیب پذیر ، اجرا شده و جمعیتی بالغ بر  ..۵۰۰۰ نفر از آن ها بهره برده اند .
حمیدی صفت  گفت : در قالب برنامه های حمایتی و مالی مجتمع یاد شده بیش ازبیست میلیون ریال در سطح روستاها هزینه ریالی شده است .

رئیس اداره بهزیستی شهرستان جم در راستای اجرای سند جامع تقسیم کار ملی کاهش آسیب های اجتماعی در روستاها با همکاری بخشداری های بخش ریز و بخش انارستان اعلام آمادگی کرد و اذعان داشت : یکی از روش های منعطف اجتماعی فرهنگی برای اجرای این برنامه ها رویکردهای اجتماع محور و خانواده محور است که روح حاکم بر همه برنامه های بهزیستی اینچنین است و اجرای برنامه های نشاط اجتماعی آموزشی و فرهنگی در همین راستا است .
حمیدی صفت  در پایان در بیان انتظارات بهزیستی از بخشداری های ریز و انارستان گفت : حمایت در پیشبرد برنامه های جامع پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ، تامین برخی از هزینه برنامه کارآفرینی ، حرفه آموزی ، نشاط اجتماعی و حمایت از اقشار آسیب پذیر مورد توقع بهزیستی شهرستان است .

در پایان بخشداران بخش ریز و بخش انارستان هم ضمن ارائه اهداف و برنامه های بهزیستی با ظرفیت های این دو بخشداری با اداره بهزیستی شهرستان اعلام همکاری نمودند

کد خبر 50266

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد