بازدید مدیر کل بهزیستی لرستان از شیرخوارگاه فرشتگان، حضرت رقیه (س) در شهرستان خرم آباد

دکتر یاری مدیر کل بهزیستی لرستان و معاون مشارکتها به همراه خانم اُمرایی مدیر عامل موسسه خیریه زندگی دلنشین طرحان، و تنی چند از خیرین نیک اندیش، از شیرخوارگاه فرشتگان، حضرت رقیه (س) بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی لرستان، دکتر یاری مدیر کل بهزیستی استان و معاون مشارکتها به همراه خانم اُمرایی مدیر عامل موسسه خیریه زندگی دلنشین طرحان، و تنی چند از خیرین نیک اندیش، از شیرخوارگاه حضرت رقیه (س) (فرشتگان) بازدید کردند.
 دکتر یاری مدیر کل بهزیستی استان در این بازدید با بیان اینکه یکی از محوری ترین مسائل در قرآن کریم، توجه به احسان و کار خیر در راه خدا است. گفت: ازجمله مفاهیم ارزشمندی که در آموزه‌های دینی به خصوص قرآن کریم، مورد عنایت و توجه قرارگرفته و به آن سفارش شده، احسان و نیکوکاری است. احسان و نیکوکاری کارکردهای زیادی در عرصه‌های فردی، اجتماعی، فرهنگی، معنوی دارد. و لذا مؤمنین واقعی در هر زمان، سعی و تلاش کرده‌اند خود را به این صفت آراسته سازند.
 دکتر یاری در ادامه گفت: نقل است از امیرالمومنین علی (ع) که فرمودند، کار خیر انجام دهید و هرگز چیزی از آن کوچک مشمارید چرا که کوچکش بزرگ و کمش افزون است.

 در این بازدید خیرین قول مساعد دادند که علاوه بر تجهیز و راه اندازی یک شهر بازی در زیر زمین این شیرخوارگاه، بمدت یک سال نیازهای اولیه این مرکز از قبیل خوراک، پوشاک، شیرخشک و پوشک را تامین نمایند.

کد خبر 50223

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد