بیش از ۲۵ هزار تماس با خط مشاوره بهزیستی در قزوین ثبت شد

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۵ هزار و ۴۶۹ تماس با خط مشاوره ۱۴۸۰ وابسته به این اداره کل در قزوین به ثبت رسیده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان قزوین علیرضا وارثی اظهار داشت: این خط در راستای برطرف کردن نیازهای فوری تماس گیرندگان راه اندازی شده و براساس کارشناسی های انجام شده باعث تثبیت یا بهبود احساس سلامت روانی افراد می شود.

وی افزود: در این تماس مشاور کمک می کند تا تماس گیرنده نیازهای خود را مشخص کرده و در ادامه بتواند راه حلی برای مسائل خود پیدا کند.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین اظهار داشت: براساس تجربه های ثبت شده در این سامانه مشاوران توانایی تصمیم گیری را در  افراد تماس گیرنده تسهیل می کنند و بدین وسیله آنها می توانند با سرعت بیشتری مشکلات خود را برطرف کنند.

وارثی اضافه کرد: این خط از هشت صبح تا ۱۲ شب حتی در ایام تعطیل، خدمات مشاوره ای به تماس گیرندگان در حوزه‌های مختلف فردی، خانوادگی،تربیتی، تحصیلی،اعتیاد،کرونا و ... ارائه می کند.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین اظهار داشت: براساس کارشناسی های انجام شده موضوعات مربوط به کرونا در صدر تماس های مردم استان قزوین با این سامانه قرار دارد.

کد خبر 50143

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد