به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان قزوین علیرضا وارثی اظهار داشت: این خط در راستای برطرف کردن نیازهای فوری تماس گیرندگان راه اندازی شده و براساس کارشناسی های انجام شده باعث تثبیت یا بهبود احساس سلامت روانی افراد می شود.
وی افزود: در این تماس مشاور کمک می کند تا تماس گیرنده نیازهای خود را مشخص کرده و در ادامه بتواند راه حلی برای مسائل خود پیدا کند.
مدیرکل بهزیستی استان قزوین اظهار داشت: براساس تجربه های ثبت شده در این سامانه مشاوران توانایی تصمیم گیری را در افراد تماس گیرنده تسهیل می کنند و بدین وسیله آنها می توانند با سرعت بیشتری مشکلات خود را برطرف کنند.
وارثی اضافه کرد: این خط از هشت صبح تا ۱۲ شب حتی در ایام تعطیل، خدمات مشاوره ای به تماس گیرندگان در حوزههای مختلف فردی، خانوادگی،تربیتی، تحصیلی،اعتیاد،کرونا و ... ارائه می کند.
مدیرکل بهزیستی استان قزوین اظهار داشت: براساس کارشناسی های انجام شده موضوعات مربوط به کرونا در صدر تماس های مردم استان قزوین با این سامانه قرار دارد.
نظر شما