نیاز سنجی دقیق و اولویت بندی توزیع اعتبارات در برنامه CBRمورد تاکید است

با حضور مدیر کل دفتر امور توانمندسازی معلولان سازمان بهزیستی کشور ، فعالیتهای CBR در اداره بهزیستی شهرستان خمیر مورد ارزیابی قرار گرفت .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان هرمزگان ؛ با حضور دکتر محمد رضا شهبازی مدیرکل دفتر امور توانمندسازی معلولان سازمان بهزیستی کشور ، دکتر محسن ایروانی کارشناس دفتر توانمندسازی معلولان بهزیستی کشور، رفعت ایرانپور معاون توانبخشی بهزیستی هرمزگان ، میثم معروفی کارشناس مسئول CBR استان هرمزگان و عزیز براندیش رئیس بهزیستی شهرستان خمیر با دستور کار بررسی عملکرد برنامه توانمندسازی مبتنی بر جامعه در شهرستان برگزار گردید .

مدیرکل دفتر امور توانمندسازی معلولان بهزیستی کشور در این نشست ضمن ارزیابی اجرای برنامه در شهرستان گفت : این برنامه برای توانمندسازی همه معلولین و با استفاده از ظرفیت های محلی و منطقه ای است و آموزش موسسات همکار و تسهیلگران محلی برنامه و چگونگی انجام کار از اهمیت بالایی برخوردار است.
نیاز سنجی دقیق و اولویت بندی مناسب در چگونگی توزیع  اعتبارات از دیگر تاکیدات دکتر شهبازی در این نشست بود .

عزیز براندیش رئیس بهزیستی شهرستان خمیر تعداد معلولین شناسایی شده در برنامه CBR شهرستان خمیر را یک هزار و ۸۵۹نفر دارای  ۱۸۵۹ نفر عنوان کرد و اظهار داشت : عمده نیاز ها آنها با توجه به بعد مسافت و وضعیت زندگی ، هزینه های درمان و ایاب و ذهاب است  .
گفتنی است شهرستان خمیر دارای سه موسسه همکار در برنامه CBR است که در سه بخش رویدر ، مرکزی و حومه شهر خمیر در حال فعالیت هستند.

کد خبر 50112

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد