قروه | دیدار سرپرست بهزیستی استان کردستان با امام جمعه شهرستان

سرپرست بهزیستی استان کردستان و هیات همراه در اولین گام سفر به شهرستان قروه به دیدار امام جمعه این شهرستان رفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کردستان: حسین رسولی در دیدار با حاج آقا رستمی امام جمعه شهرستان قروه، سازمان بهزیستی را یک نهاد حمایتی ای خواند که بدون حمایت دیگر دستگاه‌ها و نهادها به تنهایی قادر به انجام تمام وظایف متعدد خود نخواهد بود.

 وی با اشاره به شیوع آسیب های اجتماعی و وظیفه سازمان بهزیستی در اقدامات مداخله ای و پیشگیرانه، یکی از مهمترین نگرانی های این نهاد در شهرستان را گرایش جوانان و نوجوانان به مواد مخدر نوپدید  خواند و یادآور شد: لازم است برای پیشگیری از شیوع اعتیاد در بین جوانان شهرستان قروه همه دستگاه‌های ذیربط دست به دست هم دهند و همکاری و تعامل مناسبی برای مقابله با این مهم را داشته باشند.


سرپرست بهزیستی کردستان  ظرفیت خیرین در شهرستان قروه را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: مردم نوع دوست و خیراندیش شهرستان قروه همیشه در تمام سختی ها در کنار اقشار آسیب‌پذیر بوده اند و انتظار ما این است که همچنان حامی و پشتیبان مددجویان سازمان بهزیستی باشد.


امام جمعه شهرستان قروه در این دیدار گفت: ائمه جمعه در این خصوص می تواند نقش بسیار مهمی را ایفا کنند و ما امیدواریم همچون گذشته در خطبه های نماز جمعه، مردم خیر را به سمت رفع نیازمندیهای مددجویان بهزیستی سوق دهیم.

حاج آقا رستمی امام جمعه قروه در این دیدار با سرپرست بهزیستی استان کردستان، وظایف و خدمات کارکنان و پرسنل این نهاد خدمتگزار را قابل تقدیر دانست و گفت: شهرستان قروه از نظر کارهای خیر و مشارکت اجتماعی شهره عام و خاص است و ما همیشه از این ظرفیت برای کمک به اقشار آسیب پذیر بهره برده ایم.

کد خبر 50110

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد