تکریم و معارفه ذیحساب بهزیستی استان هرمزگان

مراسم تکریم و معارفه ذیحساب بهزیستی استا ن باحضور مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان ، مدیرکل و اعضای شورای معاونین در محل اداره کل بهزیستی استان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ غلامحسین رنجبر در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات محمدرضا نقیب گفت : ذیحسابان بعنوان مشاوران امین در هدایت دستگاهها در مسیر قانونی و رویکرد صحیح مالی نقش مهمی بر عهده دارند.

مدیر کل بهزیستی هرمزگان، ارتباط  و تعامل بین بخشی را لازمه ارتقاء سطح خدمات سازمان دانست و گفت: همکاری و تعامل موثر حوزه مالی و ذیحسابی، موثرترین راهکار در گسترش خدمات و دستیابی به اهداف سازمانی است.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان نیز سازمان بهزیستی را نهادی حمایتی برای خدمتگذاری و ذخیره سازی حسنات دانست و گفت: یکی از قشنگ ترین و در عین حال سخت ترین حوزه های کاری برای خدمت به نیازمندان سازمان بهزیستی است .

محمدعلی امانی زاده با تاکید بر ضرورت نگاه ویژه مسئولین به بهزیستی ، خواستار همراهی جهادی و همکاری موثر ذیحساب جدید در حوزه مربوطه شد.

درپایان این نشست از ذیحساب پیشین اداره کل بهزیستی استان هرمزگان با اهدای لوح و هدیه تکریم و محمد حسن رجایی به عنوان ذیحساب جدید معارفه شد .

کد خبر 5008

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد