اسلامشهر| بازدید مدیرکل بهزیستی استان تهران از مجموعه بهزیستی اسلامشهر

سمانه زمانی گرمسیری مدیر کل بهزیستی استان تهران به همراه مسئول دفتر مدیریت میهمان مجموعه اداره بهزیستی اسلامشهر بودند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، زمانی پس از بازدید، نشستی صمیمی با رئیس و مسئولان حوزه های تخصصی و دفاتر این اداره تشکیل داد.

درابتدای این نشست، رئیس اداره بهزیستی اسلامشهر ضمن عرض خیرمقدم اقدامات و فعالیتهای صورت پذیرفته در جهت خدمت رسانی به جامعه هدف سازمان  بهزیستی را تشریح و سپس مشکلات و چالش هایی که در همه بخش های مختلف  وجود داشت را بیان کرد.

مسئولین واحدهای تخصصی نیز مباحث و مشکلات حوزه های خود را عنوان نموده و با تاکید مدیرکل به ارائه پیشنهادهای موثر و راه کارهای ایده آل و مناسب در این زمینه پرداختند.

زمانی که به تازگی در این سمت جدید بعنوان مدیرکل بهزیستی استان تهران منصوب شده اند ضمن آشنایی با مجموعه و پرسنل اداره بهزیستی اسلامشهر اذعان داشت: این چندمین بازدید از شهرستانهای تابعه استان تهران است و فعالیت ها و اقدامات شهرستانها مهم هستند و با وجود مشکلات مددجویان، توانخواهان و آسیب های اجتماعی در سطح شهرستان بحمدلله اسلامشهر از ظرفیت و پتانسیل خوبی برخوردار است.

زمانی در ادامه تأکید کرد: مشکلات در برخی از شهرستانهای تابعه از نظر نیرو و وجود آسیب های اجتماعی از دغدغه های  جدی و مهم بهزیستی استان تهران است.

وی در ادامه به بحث وجود مراکز مثبت زندگی پرداخت و اظهار داشت: بخشی از 
مشکلات مددجویان به عهده این مراکز است و طرح مذکور در خدمت رسانی به جامعه هدف نقش بسزایی دارد که باید با نظارت و رویکرد مناسب برای هرچه مطلوب تر شدن خدمت رسانی تقویت شود.

درپایان مدیر کل بهزیستی استان تهران ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های بی وقفه رئیس و پرسنل خدوم بهزیستی اسلامشهر در تمام بخش های مختلف آرزوی سربلندی و موفقیت نمود و اذعان داشت: این بازدیدها از همه شهرستانهای تابعه استان تهران در حال انجام است و در جلسات تخصصی با مدیران و معاونین ادارات به مشکلات جدی پیش رو در همه بخش های مختلف رسیدگی و موانع و مشکلات بحمدلله  مرتفع می شوند.

کد خبر 49966

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد