پاکدشت| ساماندهی افراد بی‌سرپناه در مراکز اقامتی آغاز شد

رئیس بهزیستی پاکدشت گفت: ساماندهی افراد بی سرپناه و بی خانمانِ در معرض آسیب و سرمازدگی در مراکز اقامتی ترک اعتیاد شهرستان پاکدشت آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از خبرگزاری ایرنا، محمود برزگر روز یکشنبه افزود: ساماندهی و کمک به افراد بی سرپناه در فصل زمستان که در معرض آسیب و سرمازدگی قرار دارند، با هماهنگی مسوولان شهرستان، برنامه‌ریزی لازم برای حمایت از اقشار آسب‌پذیر انجام شده است.

وی اظهار داشت: با توجه به وظیفه ذاتی سازمان بهزیستی در حمایت از گروه‌های هدف و آسیب‌پذیر، تمامی مراکز تحت سرپرستی بهزیستی پاکدشت آماده است تا افراد بی‌سرپناه، بی‌خانمان و معتادین متجاهر را به صورت رایگان از ساعت ۲۱ تا ۷ صبح پذیرا باشد.

وی گفت: آدرس و شماره تماس مراکز ساماندهی افراد بی‌خانمان پاکدشت به شرح زیر است:

مرکز زندگی دوباره پاکدشت :پاکدشت، جیتو، جاده قرچک نرسیده به قشلاق خ دشت سبز، شماره تماس:  ۰۹۳۵۱۰۰۴۰۱۵- ۳۶۰۲۳۶۴۸- ۰۹۱۲۶۳۸۴۲۴۹

مرکز بانوان آوای ققنوس :پاکدشت، شریف آباد، روستای کلین، بعداز پیچ موتور آب، شماره تماس ۰۹۲۱۷۹۳۹۱۶۶

مرکز اقامتی منادیان آزادی: پاکدشت، خاتون آباد، اول خ مجید عبادی انتهای خیابان صد متر مانده به امامزاده دست چپ مرکز منادیان آزادی، شماره تماس: ۰۹۱۲۶۴۰۶۴۴۱

مرکز نورحصارامیر: پاکدشت، حصارامیر، بلوارشهدا، نرسیده به کلانتری، پشت ورزشگاه، شماره تماس ۰۹۱۹۱۳۷۲۰۲۷- ۰۲۱۳۶۴۰۵۰۰۷

مرکز اقامتی آخرین امید زندگانی: پاکدشت، جیتو، خیابان گاز شماره تماس ۰۹۱۲۲۰۴۶۴۱۲

مرکز تکامل و تندرستی:  پاکدشت، روستای جیتو جاده قرچک بلوار صنعت شماره تماس ۰۹۳۹۶۰۰۸۵۹۳

مرکز ترک اعتیاد کمیل: پاکدشت، روستای ارمبویه اول جاده حسین آباد مرکز ترک اعتیاد کمیل پاکدشت تلفن تماس ۰۹۱۲۲۰۴۶۴۱۲

مرکز کامیاب رهایی: روستای گلزار، گلزار بالا شماره تماس ۰۹۱۲۶۷۱۸۴۲۵

مرکز فردای روشن: پاکدشت میدان قوهه کیلومتر یک جاده قلعه نو، شماره تماس ۰۹۱۲۵۹۰۰۹۷۴

✔️آغاز دُز سوم واکسیناسیون در مراکز توانبخشی
رئیس بهزیستی پاکدشت همچنین از آغاز واکسیناسیون دُز سوم کرونا ویژه افراد دارای معلولیت در مراکز روزانه و نگهداری شبانه روزی پاکدشت خبر داد.

وی افزود: در حال حاضر بیش از ۶۵۰ نفر از افراد دارای معلولیت ذهنی، گفتاری و شنوایی و بیماران روانی مزمن از ۱۱ مرکز روزانه و  شبانه روزی خدمات دریافت می کنند.

وی با اشاره به این که افراد خدمت گیرنده در این مراکز سیستم ایمنی ضعیف ‌تری نسبت به عموم جامعه دارند اظهار داشت: از ابتدای شیوع کووید ۱۹ با اقدامات انجام شده با رعایت پروتکل های بهداشتی در مراکز و جلوگیری از ملاقات حضوری، موفق شدیم تا شیوع بیماری را به حداقل برسانیم.

برزگر افزود: بر اساس دستورالعمل های ابلاغی تزریق واکسن با الویت مراکز نگهداری افراد دارای معلولیت جسمی، حرکتی، و افراد دارای معلولیت ذهنی، بیماران روانی مزمن و کودکان بی سرپرست و پرسنل مقیم انجام می شود.

کد خبر 49947

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد