شهید سلیمانی  سرباز وطن بود و با ایمان و عقیده به ولایت فقیه عمر گرانبهایش را سپری کرد

برگزاری شورای بسیج پایگاه مقاومت رمضان اداره کل بهزیستی استان سمنان

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان شورای بسیج پایگاه رمضان ستاد استان با حضور مدیرکل و معاون پشتیبانی بهزیستی استان سمنان همزمان با دومین سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان با حضور در جمع اعضای شورای بسیج ستاد بهزیستی استان سمنان  یاد امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی  علی الخصوص شهید گرانقدر دکتر فیاض بخش را گرامی داشت.

ایزدپور سپس  دومین سالروز شهادت شهید حاج  قاسم سلیمانی را گرامی داشته و بیان داشت: شهید سلیمانی  محبوب دلها بود  و فراتر از مرزهای ایران اسلامی  در دل همه ی آزادیخواهان جهان جای دارد ، شهید سلیمانی  سرباز وطن بود و با ایمان و عقیده به ولایت فقیه بسیجی وار عمر گرانبهایش را در خدمت میهن اسلامی و انسان ها گذراند.

راز محبوبیت شهید سلیمانی  در اخلاص  و تواضع در عمل و گفتار خدمت بسیجی وار بودن وی در تمام عمرش بود  و هم اکنون  بارقه اثرات تلاش ها و مجاهدتهایش در جایگاه رفیع شهادت، بیشتر حس می شود. او ماندگار است.

مدیر کل در ادامه سخنان در دیدار با اعضاء شورای بسیج تصریح کرد:خدمت  در زیر پرچم نظام اسلامی  حتی اگر بدون پست هم باشد مقدس است و هرچند که ابلاغ وظایف  چونان امانتی است که مسئولیت خدمت رسانی  را سنگین تر می کند.

مدیر کل بهزیستی استان سمنان مهم ترین و اصلی ترین ویژگی بسیجی را بهره مندی از روحیه انتقادپذیری و برخورداری از تفکر انتقادی دانست و پیشرفت و موفقیت در سازمان  را  مرهون  حضور پررنگ و پرنشاط  و انقلابی بسیجیان شاغل و کارکنان بسیجی دانست.

مدیر کل بهزیستی استان سمنان در این دیدار ارتباط و تعامل بیش از پیش بسیجیان با همه کارکنان در همه ی بخشها و حوزه های تخصصی بهزیستی حائز اهمیت  و ارائه نظر و پیشنهادات سازنده در جهت تقویت عملکرد خدمت تخصصی به جمعیت هدف بهزیستی  را مثمر ثمر دانست.

علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان ضمن تصریح رویکردهای بسیجی و جهادی دولت انقلابی دعوت به مشارکت بیشتر همه ی کارکنان در جهت تقویت روحیه جهادی شور و نشاطی مضاعف  در حوزه خدمت رسانی به جامعه هدف بهزیستی را خواستار شد.

در این جلسه همچنین ابلاغ اعضای شورای بسیج پایگاه مقاومت رمضان اداره کل بهزیستی استان سمنان به اعضاء اعطاء شد و اعضاء شورای بسیج نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمودند.

 

کد خبر 49927

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد