پیام سرپرست بهزیستی استان  کرمان به مناسبت دومین سالگرد شهادت مظلومانه
 سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی

دکتر علیرضا وحیدزاده سرپرست بهزیستی استان کرمان به مناسبت دومین سالگرد شهادت مظلومانه سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی پیامی را صادر کرد،در بخشهایی از این پیام آمده است:

آرامش و ثبات حاکم بر هر جامعه ای مرهون تلاش واز خود گذشتگی افرادی است که با نادیده گرفتن لذتهای فانی دنیا برای خود همه توانشان را برای ایجاد فضایی امن و آرام در زندگی هموطنان خود به کار بسته اند.

در این بین هستند افرادی که به طور خاص و درخشان تر از سایر از خودگذشتگان تامین آسایش و آرامش جامعه ،فارغ از همه تعلقات دنیوی جلوه ای باشکوه از ایثار و فداکاری را برای بشریت به نمایش گذاشته اند که بی شک سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که همه لحظات خود را تنها به حفظ کیان وطن و نظام مقدس جمهوری اسلامی اندیشید و عاشقانه عمل کرد یکی از برجسته ترین این افراد در تاریخ این سرزمین کهن خواهد بود.

فرا رسیدن دومین سالگرد پرکشیدن عاشقانه این سرباز فداکار وطن ،جدا از تازه کردن داغ فراقش در وجود همه عاشقان اعتلای ایران اسلامی ، برای مردم قدر شناس دیار کریمان اندوهی مضاعف را یاد آور گردید.

اینجانب ضمن تسلیت ایام آسمانی شدن بانوی یگانه دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) تقارن این ایام با دومین سالگرد شهادت این رادمرد راستین وطن را تقارنی آسمانی دانسته و امیدوارم گام نهادن در مسیر ایمان و عمل صالح مقصد و غایت نهایی همه ما باشد.

علیرضا وحیدزاده

سرپرست بهزیستی استان کرمان

کد خبر 49905

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد