شهرضا| اجرای برنامه‌های بهزیستی حمایت همه ارگان‌ها را می‌طلبد

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان همراه با اعضای شورای معاونین، در سفر کاری خود به شهرستان شهرضا با فرماندار شهرستان، کارکنان اداره بهزیستی و مددجویان بهزیستی دیدار نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان شهرضا، ولی‌اله نصر در دیدار با فرماندار شهرضا ضمن تشکر از فرماندار جهت همکاری با بهزیستی گفت: امیدواریم مجموعه فرمانداری شهرضا نگاه ویژه‌ای به بهزیستی شهرستان و جامعه هدف داشته باشد.

وی افزود با توجه به اینکه جامعه هدف بهزیستی اغلب از دهک‌های پایین جامعه هستند اجرای برنامه‌های سازمان بهزیستی حمایت و همکاری همه ارگان‌ها را می‌طلبد.

سید امیر جعفری فرماندار شهرضا در این دیدار، از عملکرد بهزیستی شهرستان در برابر جامعه هدف تقدیر نموده و عنوان کرد:  با توجه به جمعیت بالا  و مهاجرت پذیر بودن این  شهرستان و افزایش حاشیه نشینی و بدنبال آن افزایش آسیب‌های اجتماعی، امیدواریم نگاه  ویژه‌ای به این شهرستان از سوی بهزیستی استان صورت پذیرد.

در ادامه این سفر، مدیرکل بهزیستی استان اصفهان به همراه معاونین و رئیس بهزیستی شهرستان با مددجویان و مراجعین دیدار و در جریان مشکلات آنان قرار گرفت.

در ادامه در جلسه‌ای که با کارکنان این اداره برگزار شد گزارشی از  فعالیت های ۹ ماهه  این اداره در حوزه‌های مختلف به صورت تصویری توسط سید علی موسوی رئیس اداره بهزیستی شهرضا ارایه شد.

کد خبر 49710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد