رزن|  بازدید فرماندار از مرکز درمان اعتیاد شهرستان درگزین

سرپرست فرمانداری درگزین به همراه رئیس اداره بهزیستی شهرستان از مرکز درمان اعتیاد شهرستان درگزین بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان رزن  ، فرمانداردر بازدید ازمرکز درمان اعتیاد درگزین گفت : خیران شهرستان از  افرادی که در دام مواد مخدر گرفتار شده و به علت هزینه های درمان، قادر به استفاده از خدمات کمپ‌های ترک اعتیاد نیستند، حمایت کنند.

وی با اشاره به کاهش سن افراد درگیر با مواد مخدر اضافه کرد: میانگین سنی کمپ های ترک اعتیاد کاهش چشم گیری دلشته  که زنگ خطری برای توجه ویژه به مقوله مبارزه با مواد مخدر از طرف همه ارگان های دولتی و مشارکت تشکل های غیردولتی و انجمن های مردمی است.

خواستان اظهار داشت: مرکز درمان اعتیاد این شهرستان از نمونه های سطح استان است و خدماتی که در این اماکن برای درمان افراد درگیر ارایه می شود در سطح قابل قبولی است.

ایشان با اشاره به اینکه محیطی صمیمی در این مرکز برای انجام مراحل درمان اعتیاد ایجاد شده، گفت: از خیران نیز دعوت می کنیم برای کمک و حمایت بیشتر از این افراد برای بهبودی هرچه سریع تر و بازگشت به زندگی عادی خود وارد عمل شوند.

رئیس اداره بهزیستی رزن ضمن نیز تشکر از حضور فرماندار درگزین در مرکز درمان اعتیاد گفت: شهرستانهای رزن ودرگزین دارای ۳ مرکز درمان اعتیاد فعال بوده  که افراد دارای بیماری اعتیاد در این مراکز پذیرش و مورد درمان قرار میگیرند.

خانم  رضایی در ادامه گفت: این افراد توسط پزشک، روانشناس و مددکار ارائه خدمت گردیده و پس از ترخیص نیز اقدامات مددکاری و مشاوره ای برای  بیماران  و خانواده آنها صورت میگیرد.

ایشان خاطر نشان کرد: در خصوص بازتوانی و استقلال خانواده تسهیلات اشتغال پرداخت می گردد. درپایان این بازدید، سرپرست فرمانداری درگزین گفتگوی صمیمی با افراد در حال درمان داشتند.

رزن|  بازدید فرماندار از مرکز درمان اعتیاد شهرستان درگزین

رزن|  بازدید فرماندار از مرکز درمان اعتیاد شهرستان درگزین

رزن|  بازدید فرماندار از مرکز درمان اعتیاد شهرستان درگزین

کد خبر 49697

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد