ملارد| برگزاری جلسه قرارگاه ساماندهی معتادین در مرکز اخوان

هفتمین جلسه قرارگاه جمع آوری و ساماندهی معتادین متجاهر با حضور علی قناعت کار معاون دادستان تهران، ناصر اصلانی جانشین دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر، حسین زلف خانی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی غرب استان تهران، مهدی جهانشیری دادستان عمومی ملارد و داود خادم رئیس اداره بهزیستی برگزار و موارد مهمی از جمله افتتاح فاز پنجم مرکز اخوان مطرح گردید.  

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد ضمن تاکید بر اهمیت تجهیز نمودن کلیه فاز ها گفت: تمامی فاز های مرکز اخوان جهت نگهداری و خدمات رسانی به معتادین متجاهر باید به مناسب ترین شکل ممکن تجهیز شود.  

داود خادم افزود: خدمات رسانی بهتر در مرکز اخوان مستلزم حضور و پشتیانی تمامی ارگانهای خدمت رسان در شهرستان است.
 
خادم با بیان آسیبهای موجود گفت: یکی از موارد مهم در کنترل آسیبهای موجود در شهرستان ملارد ارائه خدمات تخصصی است و راه اندازی و افتتاح فاز پنجم مرکز اخوان در راستای خدمات رسانی به معتادین متجاهر ویژه شهرستان ملارد میباشد.  

وی در ادامه ضمن تاکید بر اهمیت آموزش بیماران گفت: آگاهسازی و انجام اقدامات آموزشی جهت بیماران موجب تقویت روحیه این افراد پس از بازگشت به جامعه شده و با همکاری های صورت گرفته میان بهزیستی و سازمان فنی حرفه ای و برگزاری کلاسهای آموزشی، بیماران پس از ترخیص امکان اشتغال بکار را دارند که این موضوع نقش بسیار موثری در عدم بازگشت این افراد به اعتیاد می گذارد.

کد خبر 49695

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد