اولین دوره پیکر تراشی با چوب برای افراد دارای معلولیت در استان کرمانشاه برگزار شد

اولین دوره آموزشی مجسمه سازی( پیکر تراشی با چوب) برای ۱۲ نفر از آقایان و خانهای دارای معلولیت علاقه مند به کارهای هنری در طول یک بازده زمانی دو ماهه با تدریس مهندس سپهری از اساتید سازمان فنی و حرفه ای برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه:جلال راهکشان مدیر مجموعه کارگاه هنری ویرا از  برگزاری اولین دوره آموزشی پیکر تراشی با چوب برای افراد دارای معلولیت تحت حمایت بهزیستی استان کرمانشاه خبر داد و گفت: این دوره اموزشی برای ۱۲ نفر از آقایان و خانهای دارای معلولیت علاقه مند به کارهای هنری در طول یک بازده زمانی دو ماهه با تدریس مهندس سپهری از اساتید سازمان فنی و حرفه ای برگزار شد و در پایان به هنر جویان گواهینامه معتبر این سازمان اعطاء خواهد شد.

راهکشان افزود: هنر جویان پس از کسب مهارتهای لازم در کارگاه اموزشی هنری ویرا مشغول به کار خواهند شد.

مدیر مجموعه آموزشی هنری ویرا اظهار داشت: هنرجویان مجموعه ویرا با خلاقیت و پشتکار توانسته اند  قله های موفقیت را پشت سر گذاشته و توانایی خود را در ساخت صنایع دستی و کارهای هنری به نمایش بگذارند به نحوی که آثار ساخته شده آنها به سراسر کشور ارسال و در نمایشگاه های معتبر به نمایش گذاشته شده است.

وی در پایان از حمایتهای مسئولان بهزیستی کرمانشاه تفدیر کرد و و گفت: بهزیستی استان کرمانشاه با وجود محدودیت های اعتباری حمایت های خود را از مجموعه کارگاه هنری ویرا دریغ نکرده و همواره همراه و یاور هنرجویان مجموعه بوده است.

کد خبر 49666

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد