دیدار هیت مدیره مراکز غیر دولتی با مدیر کل بهزیستی استان

هیت مدیره مراکز غیر دولتی با مدیر کل بهزیستی استان در راستای بررسی مسائل و مشکلات پیش روی مراکز دیدار کردند.

 به گزارش روابط عمومی بهزیستی لرستان، هیت مدیره مراکز غیر دولتی با مدیر کل بهزیستی استان در راستای بررسی مسائل و مشکلات پیش روی مراکز دیدار کردتد.
.............

 دکتر کرم یاری مدیر کل بهزیستی لرستان در این جلسه با بیان اینکه مددجویان خط قرمز ما هستند و در این مورد با هیچ کس مماشات نخواهیم کرد، گفت: کارکنان و مددکاران اگر وجدان کاری و اخلاق حرفه‌ای را سرلوحه کار خود قرار دهند، خیر دنیا و آخرت را برای خود تحصیل خواهند کرد.
...............
 دکتر یاری با اشاره به این موضوع که نیروی انسانی در مراکز سرمایه های اجتماعی ما محسوب می شوند،   تصریح کرد، مددکاران ما که این مسئولیت سنگین را به دوش می‌کشند باید الگوی بارزی از اخلاق حسنه و جدان کاری و انضباط اجتماعی باشند

 در ادامه نگار فتحی معاون توانبخشی گفت: امسال توانسته ایم مجوز ۲ مرکز اعصاب و روان و ۶ مرکز روزانه را در سطح استان اخذ کنیم و این در حالی است که بیش از ۶۰ مرکز در سطح استان به ۲ هزار و ۹۴۹ نفر خدمت رسانی می کنند.  

 در پایان این جلسه هیت مدیره مراکز غیر دولتی مسائل و مشکلات پیش روی مراکز را با مدیر کل و معاون توانبخشی مطرح کردند و اظهار امیدواری کردند که با هموار شدن این دست مشکلات خدمات رسانی به جامعه هدف مطلوب تر خواهد شد.

کد خبر 49654

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد