فراخوان عمومی جهت اجرای برنامه آموزش سه مهارت بومی سازی شده به مخاطبین کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال

معاونت توسعه پیشگیری بهزیستی استان گیلان در نظر دارد تا برنامه آموزش مهارتهای زندگی بومی سازی شده پیرامون سه مهارت ارتباط موثر، جراتمندی، مدیریت خشم برای مخاطبین کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال در مراکز مشاوره تحت نظارت را با هدف ارتقای توانمندی افراد در برقرای روابط موثر و کاهش مشکلات بین فردی، مشکلات با همسر و مسایل تربیتی و.... پافشاری بر حقوق خود و بیان مستقیم، صریح و صادقانه احساسات و افکار خود با احترام به حقوق دیگران، شیوه مدیریت گفتار و رفتارمان پس از خشمگین شدن و نفی نکردن آن را تا پایان سال به مراکز و موسسات غیردولتی که فعالیت آنها مورد تایید معاونت توسعه پیشگیری است واگذار نماید.

 معاونت توسعه پیشگیری بهزیستی استان گیلان در نظر دارد تا برنامه آموزش مهارتهای زندگی بومی سازی شده پیرامون سه مهارت ارتباط موثر، جراتمندی، مدیریت خشم برای مخاطبین کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال در مراکز مشاوره تحت نظارت را با هدف ارتقای توانمندی افراد در برقرای روابط موثر و کاهش مشکلات بین فردی، مشکلات با همسر و مسایل تربیتی و.... پافشاری بر حقوق خود و بیان مستقیم، صریح و صادقانه احساسات و افکار خود با احترام به حقوق دیگران،  شیوه مدیریت  گفتار و رفتارمان پس از خشمگین شدن و نفی نکردن آن را   تا پایان سال به مراکز و موسسات غیردولتی که فعالیت آنها مورد تایید معاونت توسعه پیشگیری است  واگذار نماید.لذا از کلیه متقاضیان واجد شرایط ذیل دعوت بعمل می آید تا حد اکثر تا مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۱۲ درخواست کتبی خود را به معاونت پیشگیری بهزیستی استان تحویل دهند .

- کلیه مراکز مشاوره و خدمات روانشناختی، موسسات و جمعیتهای غیر انتفاعی و غیر تجاری که در حمایت های روانی اجتماعی فعالیت دارند و دارای بیشترین تعداد محلات در استان می باشند  و دارای مجوز تاسیس و تحت نظارت اداره کل بهزیستی استان گیلان باشد.

- موسسه یا مرکز مجری طرح دارای سابقه فعالیتهای تخصصی و آموزشی  حداقل ۵ سال در اداره کل بهزیستی  باشد.

- موسسه یا مرکز مجری طرح دارای نیروهای تخصصی روانشناسی با گرایش بالینی باشد.

-  با توجه به فراوانی و کثرت جامعه هدف در شهرستان رشت و ضرورت  تعامل کاری با مجری طرح  لازم است دفتر مرکزی موسسه یا مرکز  در شهرستان رشت باشد.

کد خبر 49607

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد