کامیاران | پرداخت یک میلیارد و ۲۱۵ میلیون تومان کمک هزینه ساخت مسکن

در سال جاری مبلغ یک میلیارد و دویست و پانزده میلیون تومان کمک بلاعوض مسکن، با ارائه مستندهای واحدهای ساخته شده، به ۲۱ خانوار نیازمند تحت حمایت واحدهای توانبخشی و اجتماعی پرداخت گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کردستان در راستای اهمیت موضوع مسکن و سرپناه معلولین، در سال جاری به ده خانوار شهری و روستایی دارای یک عضو معلول مبلغ 500میلیون تومان(هر یک به مبلغ 50میلیون تومان ) ،مبلغ 400میلیون تومان کمک هزینه ساخت مسکن به زنان سرپرست خانوار، مبلغ 145 میلیون تومان کمک بلاعوض به یک خانوار دارای دو عضو معلول ساکن شهر و مبلغ 170میلیون تومان  به دو خانواده درای دو عضو معلول ساکن روستا اعطا گردید.


حبیب اله ابراهیمی رییس بهزیستی شهرستان کامیاران مسکن را مهمترین دغدغه افراد دارای معلولیت و مددجویان سازمان بهزیستی دانست و اظهار کرد : تأمین خانه دارای اهمیت بسیاری است و اهمیت خانه‌دار شدن از بعد روانی یک حس امید به زندگی مداوم را می‌تواند برای افراد دارای معلولیت و خانواده های آنان فراهم کند.


در راستای اهمیت وافر این موضوع فرهاد زارعی کارشناس مسکن استان در شهرستان کامیاران حضور یافت و از طرحهای مسکن بازدید به عمل آورد و در زمینه ی رفع ابهامات مددکاران در بخش مسکن جلسه ای تشکیل داده شد. 


منبع: روابط عمومی بهزیستی استان کردستان

کد خبر 49595

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد