وظیفه بهزیستی در حادثه بم سنگین و حیاتی بود

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان دکتر علیرضا وحید زاده سرپرست اداره کل بهزیستی استان کرمان در سفری یکروزه به شهرستان بم در مراسم یادبود جانباختگان بم حضور یافت.

در این مراسم که در محل اداره بهزیستی این شهرستان وبا حضورتنی چند از مسئولین و کارشناسان ستادی و رئیس و پرسنل بهزیستی بم برگذار شد.

علیرضا وحید زاده سرپرست بهزیستی استان کرمان یاد وخاطره این واقعه تاسف بار را فراموش نشدنی خوانده وافزود: این واقعه هولناک جمع کثیری از بهترین هموطنان مارا از ما گرفت و علاوه بر ایجاد اندوهی بزرگ در دل تک تک ما ، وظیفه ای سنگین و پرمسئولیت بر دوش همه ما گذاشت وما را ملزم به استفاده از تمامی امکانات برای کاهش اندوه و تسکین غم مردم جامعه پس از این  واقعه دردناک نموده است.

وی با حیاتی خواندن حضور بهزیستی در بم  افزود : بهزیستی در این حادثه وظیفه بسیار مهمی را بر عهده داشت، چرا که از سویی باید به وضعیت و ساماندهی آسیب دیدگان جسمی حرکتی و ایتام و خانواده های بی سرپرست رسیدگی می کرد و از سوی دیگر با ارائه و انجام مشاوره های تخصصی قدری از آلام بازماندگان این حادثه را تسکین می داد.

در ادامه این سفر ایشان به همراه رییس بهزیستی بم وکارشناسان ستادی در همایش پیامدهای اجتماعی زلزله بم  که به همت وزارت راه وشهرسازی و همکاری سازمان نظام مهندسی با حضور صاحب نظران در این حوزه برگزار گردید، شرکت نمود.

کد خبر 49591

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد