شهرستان همدان | جانشین پروری در کنار هم افزایی باعث ارتقای همه ی کارکنان می شود

رئیس اداره بهزیستی: ارتقای اشتغال در حد واحد خودکفاسازی موفق؛ نیازمند تامین نیروهای مورد نیاز است.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان همدان در نشستی با حضور  رئیس اداره بهزیستی شهرستان  ، مسئول و کارشناسان حوزه ی مشارکتها  برگزار شد رئیس شهرستان گفت:  اگر همکاران شهرستان  در زمان ارتقا تا مرخصی رفتن راحت تر آزاد شوند یا کارها آسانتر شود و کمترین ضربه به خدمت رسانی وارد شود توصیه می کنم جانشین پروری انجام دهند و همکارانشان را لحظه به لحظه و به مرور با وظایف خود آشنا کنند ...

مرتضی حیدری افزود: ارتقای اشتغال در حد واحد خودکفاسازی موفق؛ نیازمند تامین نیروهای مورد نیاز است وبا توجه به فرا رسیدن پایان سال و اتمام پرداخت های مالی، ایجاد اشتغال، بازدید های صحت سنجی و کمک در پایدار کردن شغل ها انجام خواهد شد.

وی در زمینه تسهیل امور گفت: بنا به تجربه ی ارگان های موفق و دستگاه هایی همچون صندوق های کارآفرینی، بجز کارشناس ناظر به افرادی برای بازدید قبل و بعد از پرداخت تسهیلات، کارشناس مستندساز تولیدات، ناظر حقوقی قراردادهای شغلی و حقوقی و یک نفر تامین کننده زنجیره فروش و حمایت در مجموع به صورت یک واحد موثر خودکفائی نیاز دارد.

در ادامه نشست  کارشناس اشتغال گفت: در خصوص پرداخت وام های بانکی متاسفانه مراجعه کننده شش ماه دنبال ضامن می گردد و همه ی بانک های خصوصی که بیشترین قسمت از تسهیلات را پرداخت می کنند اکثرا تا سه نفر ضامن درخواست می کنند لذا کارگاه های حمایتی، تولید کنندگان و شرکت های خدماتی بهترین ایجاد کنندگان شغل پایدار هستند  و در صورت شناسائی درست و قراردادهای سالم یا اصولی از  بدهکار کردن مددجویان و متقاضیان و از  بین رفتن منابع تسهیلاتی جلوگیری خواهد شد.

مسئول مشارکت های مردمی شهرستان نیزدر این نشست با اشاره به قدرت چازنه زنی و اختیارات ستاد استان تاکید و افزود :شناسائی کارگاه های نیازمند نیرو، کارفرمایان موفق و توانمندی که قصد کار مشارکتی با بهزیستی دارند و همچنین داشتن قدرت بیان در معرفی توانمندی های سازمان و مددجویان؛ نیازمند مداخله ی مدیران ستادی این حوزه است.

فرزانه غلامی گفت: بدون نیاز به استفاده نامناسب از احساسات باید از منطق گفتگو و تعامل شفاف و اعتمادسازی استفاده شود.

در پایان این نشست  رئیس اداره بهزیستی از حذف تدریجی و کامل تسهیلات قرض الحسنه و کارگشایی خرد که ناشی از اهمال در سطح کشور بوده است ابراز ناخرسندی کرد و گفت متاسفانه برخی متقاضیان بدون داشتن شرایط، اصرار به استفاده از تسهیلات اشتغال برای رفع نیازهای فوری و بدهی می کنند.

وی در پایان گفت: هدف از بیمه خویش فرمایی و کارفرمایی هم، پایدار کردن شغل هاست و این امر باید در پرداخت ها مد نظر قرار گیرد.

کد خبر 49578

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد