همگرایی و همدلی و پرهیز از حاشیه روی اساس فعالیت در بهزیستی استان است

سرپرست بهزیستی استان تهران در مراسم معارفه خود که در تالار همایش سردار شهید سلیمانی این اداره کل برگزار شد با تأکید بر اینکه فعالیت در بهزیستی یک فعالیت و عمل جهادی می طلبد، خاطرنشان کرد: برای تحقق نگاه متعالی در استان تهران، نیازمند رعایت چند نکته هستیم که اولین آنها  حرکت کردن در مسیر ولایت و ماندن در این مسیر است که باید بدان بیش از گذشته پرداخته شود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، سمانه زمانی گرمسیری در ادامه توجه به همه گروه های هدف  و متصلین به بهزیستی و توجه خاص به وضعیت معیشت کارکنان را از دیگر نکات مدنظر خود برشمرد و ادامه داد: تهران پیشانی بهزیستی در کشور است و باید همکاری های بین بخشی به منظور پیشبرد برنامه ها در حوزه مختلف گسترش یابد.

زمانی تصریح کرد: فعالیت های بهزیستی جنبه اجتماعی دارند و این مدل برنامه ها محصول یک نهاد خاص نیست و همه اجزای مدیریتی برای تحقق اهداف برنامه های اجتماعی باید با هم تعامل داشته و یاری رسان هم باشند.

سرپرست بهزیستی استان تهران در ادامه به خواسته های مدیریتی خود هم اشاره کرد و بیان داشت: متعهدانه و صادقانه با هم کار کنیم و کارکنان، من را از خود بدانند  و با هم افزایی است که می توان به خوبی به رسالت سازمان در قبال جامعه هدف استان و کارکنان جامه عمل پوشاند.

 زمانی در ادامه افزود: همگرایی و همدلی و پرهیز از حاشیه روی اساس فعالیت در بهزیستی استان است و بر این نقشه نیز مسیر حرکتی را ترسیم می نماییم.

وی در پایان با تشکر از حسن ظن رئیس سازمان بهزیستی کشور اذعان داشت: در چارچوب مشخص و رفتارهای تعیین شده اداری، فعالیت های بهزیستی تهران، جهادی پیش خواهند رفت.

کد خبر 49571

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد