رسالت بهزیستی در تحقق ماموریت ها بسیار سنگین است

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران با بیان اینکه شرح وظایف بهزیستی حاکی از نقش پررنگ این نهاد در جامعه دارد، خاطرنشان کرد: با نگاهی ویژه به جمعیت هدف بهزیستی و نوع فعالیت این سازمان به ویژه در حوزه آسیب های اجتماعی مشخص می شود که رسالت بهزیستی در تحقق ماموریت ها بسیار سنگین است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، عباس جوهری که در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل بهزیستی استان تهران سخن می گفت، اذعان داشت: بهزیستی نقشی محوری و کلیدی دارد و نقطه کانونی در سطح استان تهران به شمار می رود که نیازمند نگاهی جهادی و تلاشی مستمر است.

جوهری با اشاره به راه اندازی قرارگاه خدمات اجتماعی و تشکر از حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور در آن، خاطرنشان کرد: به منظور عملیاتی کردن دیدگاه های استاندار، نقش اساسی بهزیستی در این قرارگاه بسیار مشهود است و باید عملیاتی تر شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران با آرزوی توفیق برای مدیر کل جدید بهزیستی استان تهران، اضافه کرد: توقع می رود در برنامه های آتی قرارگاه خدمات اجتماعی به ویژه در حوزه غربالگری معتادین متجاهر، بهزیستی نقش اساسی خود را به بهترین شکل، ایفا نماید.

کد خبر 49569

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد