دیدار مدیرکل بهزیستی استان گیلان با فرماندار شهرستان لنگرود

صبح روز پنجم دی ماه دکتر حسین نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی گیلان به اتفاق ، محمد حبیب دوست فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید ارشاد بهزیستی گیلان ، حجت الاسلام حمید نادم مشاور مدیرکل و مسئول روابط عمومی بهزیستی استان و طاهر رئیس بهزیستی لنگرود با فرماندار شهرستان مهندس هادی جعفر زاده فهیم و مهندس آقاجانزاده مسئول قرارگاه پیشرفت ، آبادانی و محرومیت زدایی سپاه قدس گیلان دیدار و گفت و گو کردند .

مدیر کل بهزیستی استان گیلان در دیدار با مهندس هادی جعفر زاده فهیم فرماندار شهرستان لنگرود ابراز امیدواری کردند که با توجه به وجود نخبگان بیشمار در شهرستان شاهد جهش در بخش های مختلف لنگرود باشیم .

دکتر نحوی نژاد بیان داشت : خیرین خوبی در شهرستان می باشد ، که یک نمونه آن مرکز معلولین لیلاکوه است که همواره از خیرات و بخشش های  خیرین برخوردار بوده است.

وی بیان داشت در خصوص محرومیت زدایی و ساخت مسکن برای مددجویان شهرستان اقدامات ارزنده ای از سوی قرارگاه پیشرفت ، آبادانی و محرومیت زدایی سپاه قدس گیلان صورت پذیرفته و ضمن تقدیر از مهندس اقاجانزاده در خواست داریم در این مسیر همچنان پشتیبان ما باشند.

در ادامه به ظرفیت های خوب بهزیستی لنگرود در زمینه نیروی انسانی متخصص در اداره و بویژه در حوزه اورژانس اجتماعی و پایگاه خدمات اجتماعی در زمینه  مقابله و پیشگیری از آسیب های اجتماعی اشاره کردند  .

مهندس هادی جعفر زاده فهیم فرماندار شهرستان لنگرود در این دیدار ابراز امیدواری کردند که با تمهیدات و تصمیمات  اتخاذ شده روز به روز  شاهد حل مشکلات جامعه هدف بهزیستی باشیم و برای حل بهتر مشکلات خواستار همگرایی و همکاری بیشتر نهادها و ادارات شهرستان شدند.

فرماندار شهرستان لنگرود در ادامه بر پیگیری بیشتر در خصوص ایجاد شغل برای افراد آسیب دیده در راستای کاهش آسیبهای اجتماعی  تاکید کردند.

 در پایان سخنان خواهان استفاده بیشتر از ظرفیت های خیرین ، موسسات خیریه ، دهیاران و قرارگاه پیشرفت ، آبادانی و محرومیت زدایی سپاه قدس گیلان برای ساخت مسکن مددجویان شدند.

کد خبر 49553

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد