بندرعباس | نشست همکاری مشترک بهزیستی و اوقاف شهرستان بندرعباس

نشست همکاری مشترک اداره بهزیستی شهرستان و اوقاف و امور خیریه شهرستان بندرعباس با هدف توسعه و گسترش زمینه‌های همکاری متقابل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ علی جاودان رئیس اداره بهزیستی شهرستان بندرعباس با حضور در محل ساختمان اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بندرعباس با مهندس محمد علی پویه  مدیریت این مجموعه در خصوص  هم افزایی، توسعه و گسترش زمینه‌های همکاری مشترک و استفاده از ظرفیت های فی ما بین دیدار و گفتگو کرد.

وی با تبریک انتصاب شایسته وی به سمت مدیریت اداره اوقاف شهرستان بر تعامل و همکاری برون بخشی  تاکید و خواستار همراهی و همکاری اداره اوقاف به منظور خدمت رسانی هرچه مطلوبتر به جامعه هدف بهزیستی شد .

علی جاودان در جریان برگزاری این نشست به تشریح و معرفی فعالیت‌ها و خدمات سازمان بهزیستی در حوزه های مختلف پرداخت.

رییس بهزیستی شهرستان بندرعباس اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های موجود در اداره اوقاف شهرستان می‌توان همکاری و تعامل خوبی بین دو دستگاه برقرارکرد.

جاودان در بخش دیگری از سخنان خود ابراز امیدواری کرد: با تعامل سازنده و همکاری موثر اداره اوقاف بتوان نیات واقفین را به سمت کمک به مددجویان تحت پوشش بهزیستی سوق داد .

محمدعلی پویه  رئیس اداره اوقاف شهرستان از سازمان بهزیستی در جهت حمایت از اقشار نیازمند و آسیب‌پذیر جامعه تشکر و قدردانی نمود و آمادگی خود را به منظور خدمت‌رسانی به جامعه هدف تحت پوشش بهزیستی اعلام کرد و گفت: با توجه به فعالیت کارشناسان متخصص در سازمان بهزیستی ما هم می‌توانیم از ظرفیت های موجود در آن اداره استفاده نماییم و از کارشناسان متخصص بهزیستی در برگزاری دوره های آموزشی خود بهره مند شویم.

استفاده از ظرفیت واقفین جهت خدمت رسانی به جامعه هدف تحت پوشش ، اعطای تسهیلات کارفرمایی و کارآفرینی با هدف ایجاد اشتغال و توانمندسازی مددجویان به واقفین که قصد ایجاد اشتغال برای مددجویان بهزیستی را دارند، بازدید فصلی واقفین از مراکز تحت نظارت بهزیستی به منظور خدمت‌رسانی به جامعه هدف مقیم در مراکز اقامتی ، سوق دادن نیات واقفین جهت سرمایه‌گذاری در امور عام‌المنفعه و خیرخواهانه ، توزیع بسته های معیشتی بین مددجویان تحت پوشش بهزیستی به صورت دوره‌ای و در مناسبت‌های خاص ، استفاده از ظرفیت اماکن مذهبی و امام زادگان جهت اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی  از جمله مهمترین موضوعات مورد بحث در این نشست بود.

کد خبر 49549

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد