آگهی فراخوان دعوت به همکاری معاونت توانبخشی بهزیستی شهرستان تهران اعلام شد

بهزیستی شهر تهران در راستای برون سپاری فعالیت و برنامه‌های خود به بخش خصوصی، در نظر دارد اجرای برنامه توانبخشی مبتنی بر جامعه شهری در مناطق آسیب خیز شهرستان تهران در قالب فراخوان عمومی به مراکز مثبت زندگی با سابقه اجرای برنامه یا فعالیت های توانبخشی واگذار نماید.

بهزیستی شهر تهران در راستای برون سپاری فعالیت و برنامه‌های خود به بخش خصوصی، در نظر دارد اجرای برنامه CBR(توانبخشی مبتنی بر جامعه) شهری در مناطق آسیب خیز شهرستان تهران در محله شوش وهرندی به ازاء دریافت یارانه را  در قالب فراخوان عمومی به مراکز مثبت زندگی با سابقه اجرای برنامه یا فعالیتهای توانبخشی واگذار نماید.
شایسته است علاقمندان مدارک و درخواست خود را حداکثر تا یک هفته پس از ابلاغ فراخوان به آدرس تهران، خیابان انقلاب، روبه روی پل روشندلان، جنب دانشکده توانبخشی دانشگاه شهید بهشتی، بهزیستی شهرستان تهران، دفتر معاونت توانبخشی بهزیستی شهرستان تهران تحویل نمایند.
ضمنأ تأکید می گردد مرکز مثبت زندگی بایستی در محدوده محله شوش و هرندی در شهرستان تهران باشد و از بین متقاضیان بر اساس مصاحبه تخصصی دفتر معاونت توانبخشی استان یا شهرستان، یک مرکز جهت واگذاری برنامه، انتخاب می گردد.

کد خبر 49537

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد