در رسانه|ایجاد اشتغال برای مددجویان در اولویت سازمان بهزیستی است

مدیرکل بهزیستی ایلام اظهار داشت: با توجه به اینکه اشتغال زایی مددجویان زمینه حودکفایی آنان را فراهم می کند ،طی سال جاری به ۲۴۰ نفر از مددجویان تسهیلات اشتغال پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری موج ایلام،  زهرا همتی با بیان اینکه اشتغالزایی مددجویان بهزیستی از اهمیت بالایی برخوردار است گفت: طی سال جاری ۱۲۵ میلیارد ریال اعتبار به متقاضیان تسهیلات اشتغال پرداخت شده است.

مدیر کل بهزیستی استان ایلام با اشاره به اینکه تاکنون حدود ۵۰۰ نفر از مددجویان برای دریافت این تسهیلات به بانک ها معرفی شده اندافزود: تسهیلات اشتغال به ۲۴۰ نفر از مددجویان تاکنون پرداخت شده و روند پرداخت همچنان ادامه دارد.

مدیرکل بهزیستی ایلام با بیان اینکه این تسهیلات به مبلغ۵۰۰ میلیون ریال با نرخ سود ۴ درصد و بازپرداخت هفت ساله است اظهار داشت: پرداخت این تسهیلات پس از تایید پرونده اشتغال و معرفی مددجویان به بانک ها انجام می شود.

وی اضافه کرد: مشاغلی همچون آرایشگری، زنبورداری ، دامداری و... از جمله مواردی است که توسط مددجویان با استفاده از این تسهیلات ایجاد شده است.

مدیرکل بهزیستی ایلام با اشاره به افزایش اعتبار اشتغال مددجویان این سازمان افزود: این اعتبار نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد  افزایش داشته و از  ۳۱۵ میلیارد ریال سال گذشته به  ۴۵۰ میلیارد ریال در سال جاری افزایش یافته است.

همتی در پایان گفت: تسهیلات اشتغالزایی یکی از اولویت های مهم این اداره کل است که زمینه خودکفایی و استقلال مالی مددجویان را فراهم می کند.

کد خبر 49491

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد